۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸
انجام ۱۱ میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور
بررسی عملکرد ۳ ماه نخست سازمان بنادر در دولت سیزدهم؛

انجام ۱۱ میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور

انجام ۴۲ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه صادرات، ترانزیت و تخلیه و بارگیری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش بازار، بر اساس گزارش معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازی، از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم و درسه ماه نخست فعالیت این دولت،   ۴۲ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی انجام شده است که از این میزان ۲۸ میلیون تن کالای غیرنفتی و ۱۴ میلیون تن نیز کالای نفتی بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش، انجام ۵۰۷ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر بازرگانی کشور، عملکرد دیگر سازمان بنادر و دریانوردی در طول سه ماه نخست فعالیت این دولت به شمار می‌آید.

در این گزارش، انجام ۱۱ میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی، انجام ۶۲/۱ میلیون تن ترانزیت کالای غیرنفتی و انجام  ۹۹۰ هزار تن ترانشیپ کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این مدت بوده است.

علاوه‌بر این، پذیرش تعداد ۲ هزار و ۶۴۱ فروند شناور ورودی بالای هزار تن به بنادر بازرگانی نیز در دسته این اقدامات در بازه زمانی اعلام شده قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha