۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
 دستور رئیس جمهور برای صادرات مرکبات از مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران مطرح کرد؛

دستور رئیس جمهور برای صادرات مرکبات از مازندران

بهشهر- شریعتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به نشست نمایندگان استان‌های شمالی با رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور برای صادرات مرکبات دستور جدی صادر کرده است.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره نشست عصر پنجشنبه رئیس جمهور با نمایندگان استان های شمالی اظهارداشت: مشکلات باغداران ودرخواست صادرات مرکبات مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفته است و دستور رسیدگی و پیگیری جدی را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح تنفس جنگل از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود، افزود: قرار است دولت در خصوص طرح تنفس جنگل، لایجه جدیدی ارائه دهد.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران اصرارشان بر نابودی جنگل‌های هیرکانی و مغایرت با قوانین موضوعه حاکم بر انتقال آب بین حوضه‌ای هستند و سکومت گزینشی برخی مدیران حیرت آور است.

شریعتی حضور رئیس جمهور و دولتمردان راسبب امیدبخشی بین مردم دانست و گفت: انتظار داریم مصوبات این سفرها و گزارش آن به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مانع زدایی و پشتیبانی از کارآفرینان است، اظهار داشت: متاسفانه شاهد آن هستیم که سیاست های اعمال شده از سوی دستگاه های اجرایی مانع تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: پتروشیمی امیرآباد مازندران از جمله مصوباتی بوده و به رغم آنکه یکسال از تصویب آن گذشته است، همچنان با مانع تراشی برخی از دستگاه ها روبرو است و این مسائل سبب بی انگیزگی سرمایه گذاران می‌شود.

شریعتی خواستار تشکیل قرارگاه اقتصادی در تمامی بخش‌ها شد.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha