۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تردد در محورهای استان مرکزی نسبت به سال قبل۵۹ درصد کاهش داشته است
طی اجرای طرح نوروزی ویژه سال ۹۹؛

تردد در محورهای استان مرکزی نسبت به سال قبل۵۹ درصد کاهش داشته است

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در محورهای استان مرکزی طی اجرای طرح نوروزی ویژه سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۵۹ درصد کاهش داشته است.

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی در طول طرح نوروزی اظهار داشت: کل ترددها در طرح نوروزی ویژه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، گویای کاهش ۵۹ درصدی است.

زندی فر در ادامه با بیان اینکه ترددها در محورهای مواصلاتی استان مرکزی از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۹، بالغ بر ۴ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۹۶۶ تردد بوده، گفت: این رقم در مدت مشابه سال ۹۸، تعداد ۱۱ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۳۹ تردد وسایل نقلیه در محورهای استان محاسبه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به کاهش ۵۹ درصدی ترددها در طرح نوروزی ۹۹ در محورهای استان گفت: در ۱۳ فروردین ماه ۹۹، ترددها در محورها استان ۸۳ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه کل تردد صورت گرفته در ۱۳ فروردین ماه ۹۹ در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۸۰ هزار و ۲۲۴ وسیله نقلیه بوده است افزود: استان مرکزی از لحاظ تردد انجام شده در جایگاه ۱۳ کشور قرار دارد.

زندی فر عنوان داشت: در ۱۳ فروردین ماه ۹۹، ۱۶ هزار و ۹۴۰ وسیله نقلیه وارد استان مرکزی شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۱۱۳ هزار و ۹۰۵ وسیله بوده است و کاهش ۸۵ درصدی رقم خورده است و از طرفی خروجی از استان نیز کاهش ۸۴ درصدی را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۱٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha