۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در آوج تامین شد
فرماندار آوج:

اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در آوج تامین شد

قزوین- فرماندار آوج گفت: اراضی مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان تامین شده و در انتظار تایید کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری آوج، نصرت الله علیرضایی گفت: شهرستان آوج جزو شهرستان های مرحله دوم ثبت نام در طرح ملی مسکن بود به همین دلیل تاکنون سامانه ثبت نام برای شهرستان فعال نبوده و ثبت نامی نیز صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: بعد از تشکیل شورای مسکن و تاکید استاندار قزوین بر اولویت قرار گرفتن تامین مسکن، تمامی اراضی دولتی که در شهرهای آوج و آبگرم وجود داشت یا در اختیار راه و شهرسازی بود شناسایی شد تا به موضوع مسکن اختصاص یابد.

علیرضایی گفت: در این راستا ۹ هکتار زمین در شهر آبگرم در دو نقطه و در شهر آوج هم سه قطعه زمین به مساحت پنج، ۱۳ و سه هکتار مشخص شده و قرار است  در جلسه شورای مسکن به ریاست استاندار مطرح شود.

وی اضافه کرد: اوایل هفته آینده نیز کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان حضور می یابند تا بعد از نمونه برداری برای تفکیک و تثبیت اراضی اشاره شده جهت طرح اقدام ملی مسکن اقدام کنند.

علیرضایی گفت: بعد از واگذاری و تثبیت اراضی، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان آوج آغاز می شود.

وی اضافه کرد: چون آوج، شهرستان محروم و کمتر توسعه یافته است قرار شده ثبت نام متقاضیان در شهرستان محدودیت بردار نباشد و هرچقدر متقاضی داشتیم ثبت نام از آنها صورت گیرد.

علیرضایی با مثبت ارزیابی کردن اجرای این طرح در شهرستان، گفت: در آوج همیشه مشکل زمین وجود داشته و قیمت زمین های آن بالا است و خانه پیدا نمی شود و امیدواریم اجرای این طرح بتواند بخشی از مشکل مردم منطقه را حل کند و موجب پایداری جمعیت در این منطقه و افزایش رضایتمندی مردم به ویژه بخش های کم درآمد جامعه شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha