۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود
وزیر اقتصاد:

طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود

اینچه برون- وزیر اقتصاد و دارایی از منطقه آزاد اینچه برون به عنوان ظرفیت بالقوه یاد کرد و گفت: طرح جامع منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید احسان خاندوزی صبح جمعه در دیدار با علمای اهل سنت، اظهار کرد: بنای دولت سیزدهم این است که با تغییر راهبرد عملکردی مناطق آزاد اقتصادی، شاهد نسل دومی از مناطق آزاد با رویکرد تولید محور و  صادرات مدار باشیم.

وی با بیان این نکته که منطقه آزاد اینچه برون یکی از مناطق آزاد نسل دوم و مستعدهای آن است، افزود: امیدواریم با زحماتی که دوستان در دبیرخانه مناطق آزاد متحمل می شوند، توسعه منطقه اینچه برون با سرعت بیشتری پیش برود.

خاندوزی به تهیه طرح جامع منطقه آزاد در کوتاه ترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم از این ظرفیت هایی که متاسفانه تا به امروز به صورت بالقوه باقی مانده، با تلاش مجموعه مدیران به مرحله بالفعل برسد.

وی با بیان این نکته که ظرفیت های حوزه ترانزیتی و ژئوپلیتیک کشور قطب ارز آوری و تولید هستند، افزود: خوشبختانه منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون هم از این مزیت ها برخوردار است.

وزیر اقتصاد در خاتمه یادآور شد: امیدواریم برای پیوندهای منطقه ای بتوانیم فراتر از اقتصاد و صنعت پیش برویم تا اینچه برون به عنوان یکی از مناطق تولید محور صادرات گرا در نقطه تماس اقتصاد ایران و حوزه اورآسیا معرفی شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha