۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
توزیع ۵۳۰۰ بسته معیشتی در کردستان| ۹۸ دستگاه ویلچر در استان توزیع شد
به همت ستاد اجرایی کردستان؛

توزیع ۵۳۰۰ بسته معیشتی در کردستان| ۹۸ دستگاه ویلچر در استان توزیع شد

سنندج – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان از توزیع پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بعد از امروز مهدی طالبی در مراسم توزیع بسته های معیشتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در ششمین مرحله از کمک های مومنانه ستاد اجرایی استان کردستان، پنج هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این استان توزیع شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر در جامعه، عنوان کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون ۱۶۰ هزار بسته بهداشتی، معیشتی و لوازم التحریر به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) استان کردستان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام راحل از ابتدای شیوع کرونا همه امکانات خود را برای کمک به نیازمندان بسیج کرده و این مهم همچنان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در استان کردستان نیز، بیان کرد: در مرحله ششم از این کمک‌ها، با همکاری خیریه‌ها و سمن ها این بسته میان خانواده‌هایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع می‌شود.

طالبی با بیان اینکه هدف از این کار مشترک تقویت حلقه‌های میانی و توجه بیشتر به خیریه‌ها بویژه توسط خیرین جامعه است، یادآور شد: ویلچرها در قالب طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

وی اظهار کرد: در جریان این طرح ۲۷ هزار ویلچر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی‌(ع) از معلولینی که این ویلچرها را در یک کارگاه می‌سازند خریداری شده که در سراسر کشور توزیع شود که در این مرحله ۹۸ دستگاه ویلچر به بهزیستی استان کردستان اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: انتظار می رود که با توزیع این بسته های معیشتی بخشی از مشکلات و نیازهای مردم آسیب پذیر تامین شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha