۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
پتانسیل بزرگی برای همکاری میان آمریکا و هند در زمینه اقتصاد دیجیتال وجود دارد
نماینده تجاری آمریکا در امور هند:

پتانسیل بزرگی برای همکاری میان آمریکا و هند در زمینه اقتصاد دیجیتال وجود دارد

نماینده تجاری ایالات متحده آمریکا (USTR) که در قالب یک برنامه دو روزه به هند سفر کرده، گفت که پتانسیل عظیمی برای رشد بین دو اقتصاد در زمینه هایی مانند اقتصاد دیجیتال، خدمات وجود دارد.

به گزارش بازار، «کاترین تای» نماینده تجاری ایالات متحده آمریکا (USTR) که در قالب یک برنامه دو روزه به هند سفر کرده ، گفت که پتانسیل عظیمی برای رشد بین دو اقتصاد در زمینه هایی مانند اقتصاد دیجیتال، خدمات، تجارت مرتبط با سلامت و حتی کشاورزی وجود دارد.

بر اساس این گزارش، کاترین تای در صفحه توئیتر خود نوشت: پتانسیل عظیمی برای رشد بین دو اقتصاد (هند-ایالات متحده) در زمینه هایی مانند اقتصاد دیجیتال، خدمات، تجارت مرتبط با سلامت و حتی کشاورزی وجود دارد.

تای در مورد روابط تجاری بین هند و ایالات متحده گفت: روابط تجاری بین دو کشور ما هم برای پرزیدنت بایدن و هم برای من اولویت اصلی است. به همین دلیل سفر به هند و تقویت این روابط برای من مهم بود.

تای همچنین گفت: در اتاق بازرگانی هند آمریکا، ما مکرراً سخنانی در مورد مسائل مربوط به جابجایی کالا و خدمات بین دو کشور، محدودیت های دسترسی به بازار، تعرفه های بالا، الزامات نظارتی غیرقابل پیش بینی، اقدامات محدودکننده تجارت دیجیتالی می شنویم.

نماینده آمریکا افزود که وی مشتاقانه منتظر است تا راه هایی را برای تقویت همکاری در مورد سیاست های کارگر محور که می تواند برای روابط تجاری بین دو کشور مفید باشد، گفتگو کند.
وی افزود: اینها مسائلی است که ما قصد داریم در آنها پیشرفت کنیم و تا زمانی که من اینجا هستم (در هند) این موارد در فهرست کاری من خواهند بود.

نماینده ارشد تجاری آمریکا با تاکید بر اینکه هند و ایالات متحده با چالش‌های مشترک در زمینه‌هایی مانند تغییرات آب و هوایی، زنجیره‌های تامین آسیب‌پذیر، و ترویج اصول و ساختارهای بازارمحور روبرو هستند، تصریح کرد که این زمینه ها ابرای همکاری نزدیک‌تر میان دو طرف آماده هستند.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha