۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
سهامداران نماد«ثنور» همچنان بلاتکلیف هستند| ۱۵ آذر وعده جدید بازگشایی در بورس
بازار گزارش می‌دهد؛

سهامداران نماد«ثنور» همچنان بلاتکلیف هستند| ۱۵ آذر وعده جدید بازگشایی در بورس

مشهد- نماد ساختمانی ثنور که مدت زیادی است از تعلیق آن می‌گذرد به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب بسیاری از سهامداران آن همچنان بلاتکلیف هستند.

به گزارش خبرنگار بازار با وجود اینکه مدت زیادی از تعلیق نماد ساختمانی ثنور (شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور) در بورس می‌گذرد اما بنا بر گفته  بسیاری از سهامداران تاکنون اطلاع‌رسانی مناسبی از علت تعلیق و زمان رفع تعلیق منتشرنشده است.

نماد ساختمانی ثنور پیش‌ازاین طبق بند شش ماده ۱۳ مکرر دو دستورالعمل اجرایی نحوه معاملات اوراق بهادر در فرا بورس ایران به دلیل ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشرشده توسط ناشر تا ۱۵ آبان به تعلیق درآمد البته بازگشایی در این تاریخ هم منوط به رفع ابهام در خصوص اطلاعات توسط ناشر بود که هنوز این بازگشایی محقق نشده است.

به‌منظور اطلاع از وضعیت نماد تعلیق شده ثنور با متولیان این مجموعه در مشهد مقدس تماس حاصل شد که مدیریت این مجموعه از هرگونه مصاحبه و اطلاع‌رسانی در این راستا خودداری کرد.

خبرنگار بازار هم‌چنین تماسی با قسمت سهامداران و کارشناس سهام داشت که در پاسخ به سؤال بازار مبنی بر اینکه این نماد چه زمان در بورس گشایش خواهد یافت  اعلام شد: این زمان به ۱۵ آذرماه سال جاری موکول شده است.

کارشناس امور سهامداران شرکت کوه نور هم‌چنین علت تعلیق این نماد در بورس را ناشی از عملیات شفاف‌سازی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار کوه نور یکی از شرکت‌های سهامی عام است که در سال ۸۴ در مشهد ثبت و در سال ۹۲ با نماد«ثنور» در بازار پایه فرا بورس درج‌شده است.

پیش‌ازاین شایعاتی مبنی بر ارتباط شرکت پدیده با این مجموعه وجود داشت که حمید مولایی مدیریت این مجموعه اعلام کرد: کوه نور هیچ‌گونه ارتباطی کاری با پدیده ندارد.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha