۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به اردبیل تا پایان آذر 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل خبر داد

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهوری به اردبیل تا پایان آذر 

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: تا پایان آذرماه قرار است از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۱۰۰ میلیارد تومان منابع برای پروژه های مصوب تخصیص یابد.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه قول دادند تا این منابع را به صورت اسناد خزانه و یا نقدی پرداخت کنند که ما تاکید کردیم پرداختی ها به صورت نقدی باشد تا صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دار استان شود.

وی بیان کرد: در کنار پیگیری استاندار اردبیل و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر شد از طریق مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری تامین اعتبارات در اولویت قرار گرفته و بخشی از منابع مصوب سفر در سالجاری و بخش دیگر نیز در بودجه سال آینده به استان اختصاص یابد.

صدور اسناد تضمینی برای پرداخت ۴۰۰ میلیارد فاینانس به محور «اردبیل – سرچم»
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با همراهی استاندار اردبیل در دیدار با معاونین و مدیران سازمان برنامه و بودجه تاکید کردیم تا منابع سفر به  سرعت تامین شود تا ما بتوانیم طرح های مصوب را در مدت زمان کوتاه به سرانجام برسانیم.

شایقی ادامه داد: قرار شد تمام اطلاعات محور «اردبیل – سرچم» از طریق شرکت زیرساخت دریافت و از طریق سامانه به ثبت برسد.

وی صدور مجوز ماده ۵۶ را در این زمینه یادآور شد و بیان کرد: مقرر شد با بارگذاری شناسنامه طرح و موافقت وزیر راه و شهرسازی با پرداخت این منابع به پروژه موردنظر از طریق سازمان برنامه و بودجه صدور سند تضمینی و ضمانت هفته آینده انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل رقم این اعتبار را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: از طریق بانک صادرات این تسهیلات برای تکمیل محور اردبیل – سرچم اختصاص می یابد که قرار است سازمان برنامه و بودجه صدور تضمنی را انجام دهد.

اختصاص اعتبار برای دو پروژه مهم استان در حوزه راه
شایقی اضافه کرد: در جلسه ای که با شورای اقتصاد برنامه و بودجه کشور داشتیم مقرر شد برای دو پروژه مهم استان در حوزه راه سربند به مشگین شهر و محور رضی – امیرکندی – گرمی به بیله سوار اختصاص اعتبار انجام شود.

وی اظهار کرد: مقرر است از طریق سامانه اطلاعات این پروژه ها در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار گیرد تا مشکل اعتباری حل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: از طریق ماده ۲۳ منابع مورد نیاز برای این پروژه ها تعریف شده که قرار است راه و شهرسازی اطلاعات مورد نیاز محور ارتباطی و چهاربانده «اردبیل – سرچم»، سه راهی «سربند به مشگین» و «رضی – امیرکندی – گرمی – بیله سوار» را به سرعت در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهد تا در بودجه سال آینده منابع و صدور مجوزهای لازم انجام شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 0
      دروغ بزرگ