۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین ۴۲۰ میلیارد ریال وام دریافت کردند
مدیر شعب بانک ملی استان قزوین:

مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین ۴۲۰ میلیارد ریال وام دریافت کردند

قزوین- مدیر امور شعب بانک ملی استان قزوین گفت: مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در قزوین ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق شعب این بانک و سامانه ایوا دریافت کرده‌اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی استان قزوین، علی یزدان دوست  اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات به پنج هزار و ۲۲۲ فقره پرونده، هفت هزار و ۵۰۸ فرصت شغلی نیز در سطح این استان ایجاد شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین با اشاره به ارایه تسهیلات بانک ملی در حوزه رونق تولید، خاطرنشان کرد: پرداخت این نوع تسهیلات به حوزه های کشاورزی، صنعت و بازسازی صنایع صورت گرفته که در بخش کشاورزی تاکنون ۵۳ فقره پرونده تشکیل شده و به متقاضیان ۱۷۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات در سطح استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بازسازی صنایع در یک فقره پرونده، گفت: بانک ملی استان قزوین در حوزه صنعت نیز تاکنون به ۱۱ فقره پرونده ۷۵۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

یزدان دوست خاطرنشان کرد: این بانک در مجموع با تشکیل ۶۴ فقره پرونده در حوزه رونق تولید تاکنون ۹ هزار و ۶۳۰ هزار و ۷۴۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

کد خبر: ۱۱۹٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha