۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
۱۳ به در مردم در خانه بمانند/ ۲هزار خودرو در ورودی های استان به مبدا بازگردانده شدند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

۱۳ به در مردم در خانه بمانند/ ۲هزار خودرو در ورودی های استان به مبدا بازگردانده شدند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم فردا که روز سیزده به در است باید در خانه بمانند و در این روز از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم در بیرون از خانه ها و تجمع مساوی با شیوع کرونا و اوج گیری این بیماری است.

وی با بیان اینکه  فردا در هیچ محل تفریحی نباید تجمع شکل بگیرد، گفت: دستگاه ها و مسئولان  در ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و لحظه‌ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی‌کنند.

کلانتری افزود:  تاکنون ستاد مبارزه با کرونا در استان   ۳۰۸ مصوبه داشته که از این تعداد ۲۸۴ مصوبه عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: هنوز مصوبه راه اندازی آزمایشگاه‌ استان و سی‌ تی اسکن بیمارستان شهید جلیل اجرایی نشده است.

استاندار افزود: یکی از این مصوبات پیشگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان است که در این راستا در ۵۸ نقطه غربالگری انجام شد.

دوهزار خودرو در ورودیهای کهگیلویه و بویراحمد به مبدا بازگردانده شدند

وی اظهار داشت: در این راستا دو هزار خودروی غیر بومی که به قصد مسافرت به استان آمده بودند در ورودی شهرها شناسایی و برگشت داده شدند.

کلانتری با بیان اینکه کار غربالگری در ورودی شهرها در سه شیفت انجام می شود، اظهار داشت: در این مدت یکهزار و ۱۱۸ نیرو در این محلها فعال بوده و کار غربالگری را انجام می دادند.

وی افزود: همه این فعالیتها در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا انجام شده و باید در روز ۱۳ فروردین نیز مردم در خانه بمانند تا سلامت خود و دیگران را به خطر نیاندازند.

استاندار تاکید کرد: فردا، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های شهرها و روستاها و تمام  بوستان‌ها در کهگیلویه وبویراحمد تعطیل است و ورود به این اماکن نیز ممنوع است.

کد خبر: ۱۱٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha