۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
 ۳۳۹ واحد صنفی متخلف در استان تهران پلمب شده است
در چهارمین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

۳۳۹ واحد صنفی متخلف در استان تهران پلمب شده است

تهران- استاندار تهران از پلمب ۳۳۹ واحد صنفی متخلف در چهارمین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر چهارشنبه در پایان جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور از پلمب ۳۳۹ واحد صنفی متخلف طی روز گذشته در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: برخی افراد هنوز متقاضی سفر و برخی مغازه‌های غیرضروری نیز مشغول فعالیت هستند که باید اعمال قانون در این طرح با جدیت دنبال شود.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز گذشته ۸۵۶ خودرو در محورهای تهران شمال، آزادراه تهران قم و جاده قدیم قم به مبدا بازگردانده شده اند، افزود: تعداد ۳۴ خودرو جریمه شدند همچنین یک خودروی توقیفی داشتیم به علاوه در محور فیروزکوه و دماوند ۱۳۰ خودرو جریمه شدند و ۴۲۰ خودرو بازگردانده شدند.

وی بیان داشت: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونایی توسط بیمه و ۱۰ درصد توسط افراد پرداخت می‌شود اما افرادی که بیمه ندارند طبق دستور رئیس جمهور مقرر شده که به آنها کمک شود تا تخفیفات ویژه برای آنها در نظر گرفته شود یا هزینه‌ها به حساب دولت صورت گیرد تا بعدها به سازمان بیمه پرداخت شود.

استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه بر اساس گزارش وزیر راه و شهرسازی ۲۹۸ هزار ماشین پلاک تهران هنوز در شهرستان‌های استان دیگر هستند برای برگشت این افراد پایش، رصد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

محسنی بندپی در خصوص وضعیت اتباع نیز در شیوع کرونا گفت: طبق مصوبه ستاد ملی همه اتباع خارجی که در کشور زندگی می‌کنند چنانچه دچار بیماری کرونا شوند، پذیرش آنها در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد بود.

کد خبر: ۱۱٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha