۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
یک واحد تولیدی فولاد نقره داغ شد
با جریمه ۱۰۵ میلیارد ریالی

یک واحد تولیدی فولاد نقره داغ شد

تبریز- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با تاکید بر تداوم نظارت‌های هوشمند، از جریمه ۱۰۵میلیارد ریالی یک واحد تولیدی فولاد در استان خبر داد.

به گزارش بازار، یوسف پایدار در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای بازرسی‌های هوشمند و با استفاده از سامانه های نظارت و بازرسی برای یکی از واحدهای تولیدکننده فولاد به دلیل عرضه خارج از شبکه محصولات فولادی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است، اظهار داش: با جمع بندی مستندات و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی به تخلف یاد شده، رای قطعی و جریمه به میزان ۱۰۵ میلیارد ریال برای این واحد صادر شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، افزود: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری منعکس کنند.

کد خبر: ۱۱۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha