۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمب شرکت های تولیدی در مجلس
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبرداد؛

پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمب شرکت های تولیدی در مجلس

زنجان- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمپ شرکت های تولیدی در مجلس خبر داد و گفت: تصویب این طرح نتایج مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی برای دوام تولید و اشتغال دارد.

به گزارش بازار و به نقل از ترانسفو زنجان، عزت الله اکبری تالار پشتی روز سه شنبه در بازدید از دفتر مرکزی شرکت ایران ترانسفو در تبیین عملکرد این شرکت در شرایط تحریم و کرونا، گفت: اعتقاد دارم اگر در تمام حوزه ها در کشور به افراد اجازه تولید دهیم دیگر تحریم معنایی نخواهد داشت و تحریم ها را زیر پا خواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت:  عملکرد شرکت ایران ترانسفو در توسعه محصول و تولید و اشتغال مصداق بارز ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در ارتباط تصویری با این مجموعه صنعتی می‌باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران ترانسفو شرکتی برند و دارای مجموعه و تیمی منسجم، مدیریت خوب با دید و بینشی وسیع و آینده نگر می باشد. و عملکرد خوب شرکت در توسعه محصول و تولید و اشتغال را نتیجه این وضعیت قلمداد کرد که مصداق بارز آن ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد شرکت در ارتباط تصویری معظم له با این مجموعه صنعتی در سال ۹۹ است.

تالار پشتی فرمایشات راهبردی و مدبرانه مقام معظم رهبری را رمز پایداری و مقاومت و استقلال کشور در شرایط بحران دانسته و اشاره کرد دولت سیزدهم و شخص آقای رییس جمهور مشتاق خدمت به مردم و کشور است  و همراهی سه قوه تحت امر رهبری عزیز را بهترین فرصت توسعه و تعالی کشور عنوان کرد. ایشان اظهار داشت ایران ترانسفو شرکتی است که  رشد بازار صادراتی مناسبی دارد و نیز توانسته نیاز داخلی کشور را در حد بالایی پاسخ دهد. بنابراین  دولت و دستگاه های دولتی باید مساعدت کنند و مانع و سدی در مسیر فعالیت این شرکت و سایر تولیدکنندگان ایجاد ننمایند و اگر تولید داخل وجود دارد از هرگونه واردات اکیدا و تحت هر عنوان ممانعت شود . این حمایت‌ها در شعار و عمل باید یکسان باشد و با ادبیات دولت گذشته با صنعتگران رفتار نشود.

پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمب شرکت های تولیدی در مجلس

وی ارتقای دانش در شرایط تحریم را با مشارکت دهی و بهره مندی از خدمات شرکت های دانش بنیان داخلی امری ضروری دانست  و بیان کرد: در این صورت هست که با توانمندسازی و خودباوری ،تحریم را شکست خواهیم داد.

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مجلس نیز آماده است به دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک کند  و تولیدکنندگان می‌توانند از ظرفیت های قانونی مجلس در نظارت و قانونگذاری برای رفع موانع تولید استفاده کنند  و هرکجا که قانون مانع و سدی در مسیر تولید باشد، مجلس حاضر است آن قانون  را لغو و قانون دیگری را جایگزین کند . ایشان در ادامه گفت با حضور در شرکت‌های تولیدی و مطالعات و بازدیدهای میدانی بنا دارم از نزدیک از مشکلات آنها مطلع شده و در جهت رفع آن تلاش خواهم کرد.

پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمب شرکت های تولیدی در مجلس

تالار پشتی در رابطه با مطالبات شرکت‌های تولیدی از دولت افزود: پیشنهادی به دولت ارایه دادم که سازو کاری تشکیل داده و در این فرآیند یک موسسه یا بانک را قرار دهد و زمانی که دولت با مشکل مالی مواجه شد، سریعا در خواست کمک مالی از این موسسات و بانک ها برای پرداخت بدهی خویش استفاده نماید. 

وی همچنین از پیشنهاد بررسی طرح عدم پلمپ شرکت های تولیدی در مجلس خبر داد که تصویب آن نتایج مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی برای دوام تولید و اشتغال و حیات واحد تولیدی خواهد داشت.

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تقویت حوزه فعالیت استانداران و دیپلماسی اقتصادی از طریق  سفارت خانه های کشورمان در خارج را راه دیگر توسعه کارآمدی دولت در حوزه تولید و سرمایه گذاری دانست و افزود: بایستی سفارت خانه ها را برای انتفاع بخشی به امنیت ملی و اقتصادی تجهیز و تبدیل کرد.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha