۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
تردد بین‌شهری در استان سمنان سخت‌تر می‌شود
استاندار سمنان:

تردد بین‌شهری در استان سمنان سخت‌تر می‌شود

سمنان - استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مردم در روز طبیعت باید در خانه‌ها بمانند، گفت: روز سیزدهم فروردین سختگیری در تردد بین‌شهری اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان در روز طبیعت باید از مراجعه به تفرجگاه‌ها و سفرهای بین‌شهری بپرهیزند، اظهار داشت: روز سیزدهم فروردین سختگیری در تردد بین‌شهری در استان اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در شرایط فعلی است، افزود: مردم و کسبه تاکنون همکاری مطلوبی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته‌اند.

استاندار سمنان عدم خروج از منزل و توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت را بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دانست و گفت: مردم کمک کنند تا همچون چند روز گذشته ترددهای درون و برون‌استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد.

آشناگر بابیان اینکه شکست کرونا تنها با صبر و استقامت مردم و تحمل خانه‌نشینی به ثمر می‌رسد، تصریح کرد: برخورد با متخلفانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام‌شده در خصوص ترددها، هم به‌سلامت خود و خانواده کمک می‌کنند و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در این استان شیب نزولی دارد، اضافه کرد: در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه، این امر تثبیت خواهد شد.

کد خبر: ۱۱٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha