۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
بنیاد مسکن زنجان ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست ساخت دارد
مدیر بنیاد مسکن زنجان:

بنیاد مسکن زنجان ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از ساخت و اجرای ۱۰ هزار و ۶۵ واحد مسکونی توسط بنیاد خبر داد.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بنیاد مسکن زنجان در حال حاظر ۱۰ هزار و ۶۵  واحد مسکونی  در دست اجرا دارد، گفت: ۶۶۳ واحد مسکونی نیز  از سوی این نهاد در دست تهیه نقشه است.

وی اظهار کرد: پروژه های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان،۹۶ واحدی فاز یک هیدج، ۸۰واحدی فاز دو هیدج ، ۸۰ واحدی فاز سه هیدج ،۱۶ واحدی صائین قلعه ، ۲۰۰ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره از جمله پروژه هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به ساخت  پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار  با همکاری اداره راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ساخته خواهد شد.

خواجه‌ای با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان در ساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان زنجان، خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه کرده که امیدواریم تداوم یابد.

وی گفت: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha