همایش الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی ۹ آذر در کیش برگزار می‌شود
به همت اتاق ایران؛

همایش الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی ۹ آذر در کیش برگزار می‌شود

اتاق ایران با توجه به ضرورت تقویت گفتمان هم‌افزا میان دولت و بخش خصوصی در حوزه حکمرانی اقتصادی، همایش «الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی» را در جزیره کیش برگزار می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، همایش «الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی» به همت اتاق ایران سه‌شنبه ۹ آذرماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. اتاق ایران به عنوان دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و با توجه به شروع فعالیت دولت سیزدهم و ضرورت تقویت گفتمان هم‌افزا در حوزه حکمرانی اقتصادی کشور، این همایش را همزمان با رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۱ در این جزیره برگزار خواهد کرد.

بخش اول این همایش با موضوع «ضرورت موازنه سیاست و اقتصاد» با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی از دولت و مجلس از جمله محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، سعید محمد دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، علی فکری رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران، مجتبی توانگر و مسلم صالحی روسای فراکسیون اقتصاد دیجیتال و فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها، حسین قربانزاده رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی در کنار چهره‌های دیگری همچون حسین سلاح‌ورزی نایب‌رئیس اتاق ایران، محمد خزاعی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل ICC، محمد قاسمی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و محسن شریعتی‌نیا استادیار و عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان نمایندگان اتاق ایران و دانشگاهیان متخصص برگزار می‌شود.

بررسی جوانب پیوستن ایران به پیمان شانگهای در تکمیل پیوند با اوراسیا و پروژه کمربند-راه، تحلیل سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین و فرصت‌ها و تهدیدهای آن، تحلیل لایحه مشارکت عمومی-خصوصی PPP و نقش آن در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، فرصت‌های توسعه همکاری‌های تجاری ایران با همسایگان و کشورهای منطقه و همینطور پیش‌بینی آینده اقتصاد در سناریوهای مختلف پیش رو محورهای بخش اول این همایش است.  

در بخش دوم این همایش نیز نمایندگان بانک‌ها و صندوق‌های تأمین مالی در کنار نمایندگان بازار سرمایه و بنگاه‌های بزرگ تولیدی کشور به موضوع «تبیین سیاست‌ها و روش‌های تأمین مالی تولید در شرایط فعلی» خواهند پرداخت.

رویداد سالیانه کیش اینوکس شامل نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور هم‌زمان با سیزدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از هشتم تا یازدهم آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

همایش الگوی مطلوب حکمرانی اقتصادی ۹ آذر در کیش برگزار می‌شود

کد خبر: ۱۱۸٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha