۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
دومین محموله اهدایی فعالان اقتصادی سمنان به شبکه درمان کرونا اهدا شد
رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

دومین محموله اهدایی فعالان اقتصادی سمنان به شبکه درمان کرونا اهدا شد

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان، گفت: دومین محموله کمک‌های بهداشتی و اقلام پزشکی برای شبکه بهداشت و درمان کرونای استان به ارزش ۱۰ میلیارد تومان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر جمعه‌ای ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اتاق بازگانی سمنان ضمن بیان اینکه پس از مرحله نخست اهدای ملزومات بهداشتی و پزشکی از سوی فعالان اقتصادی استان در هفته گذشته، مرحله دوم این اقدام نیز صورت گرفت، بیان کرد: دومین محموله ملزومات و تجهیزات پزشکی اتاق بازرگانی سمنان به شبکه بهداشت و درمان کرونا اهدا شد.

وی افزود: این محموله شامل دستگاه اکسیژن ساز، چهار دستگاه تنفس مصنوعی، یک دستگاه الکترو شوک و ملزوماتی همانند ماسک ۹۵N، دستگاه، گان، شیلد محافظ، دستکش‌های لاتکس و جراحی است.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: ۱۰ دستگاه اکسیمتر، ۱۰ ترمومتر و ملزوماتی همانند ۴۵۰ عدد ست حفاظت فردی (کلاه، گان، شلوار، کاور کفش) دو هزار و ۵۲۰ ماسک N۹۵، ۲۴۰ شیلد محافظ صورت، ۲۴۰ عینک یکبار مصرف، ۲۰۰ کلاه یکبار مصرف و ۲۵۰۰ جفت دستکش معاینه به بیمارستان‌ها ارسال‌شده است.

جمعه ای ارزش این محموله که با محوریت اتاق بازرگانی سمنان گردآوری شده را ۱۰ میلیارد تومان براورد کرد و تاکید داشت: این تجهیزات به بیمارستان‌های معتمدی گرمسار، ولایت دامغان، پانزده خرداد مهدی‌شهر و کوثر سمنان بسته به نیازهایی که این مراکز درمانی دارند و اولویت‌های تعیین شده از سوی شبکه بهداشت و درمان توزیع می‌شود.

کد خبر: ۱۱٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha