۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
ظرفیت جابه جایی مسافر با اتوبوس های بین شهری ۸۰ درصد افزایش یافت؛ انتظار افزایش قیمت بلیت!
مدیرعامل اتحادیه مسافربری در گفتگو با بازار:

ظرفیت جابه جایی مسافر با اتوبوس های بین شهری ۸۰ درصد افزایش یافت؛ انتظار افزایش قیمت بلیت!

عامری، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور گفت: با اجرای طرح هوشمند سفر از اول آذرماه سال جاری ظرفیت اتوبوس های بین شهری به ۸۰ درصد ظرفیت افزایش یافت.

بازار؛ گروه راه و مسکن: «احمدرضا عامری» در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیش از این اتوبوس های بین شهری به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی می توانستند با ۵۰ درصد ظرفیت خود مسافر جابجا کنند، اما هم اکنون این ظرفیت به ۸۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همانند گذشته در داخل اتوبوس های بین شهری الزامی است، یادآورشد: رانندگان نیز ملزم هستند بر اساس دستورالعمل های صادره، برای رعایت مسایل بهداشتی با ضدعفونی کردن داخل اتوبوس ها سلامتی مسافران خود را تضمین کنند.

فروش بلیت با کارت ملی، کارت واکسن و یا تست منفی کرونا 
عامری با اشاره به نحوه فروش بلیت به مسافران نیز گفت: طبق ابلاغیه اخیر وزارت راه وشهرسازی، فروش بلیت با به همراه داشتن کارت ملی، کارت تزریق دو دوز واکسن و یا تست منفی با اعتبار ۷۲ ساعت پی. سی. آر خواهد بود.

مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور تاکید کرد: متصدیان فروش بلیت نیز با مراجعه به سایت مربوطه در صورتی که با ثبت کد ملی از صحت تزریق واکسن کرونای افراد اطمینان پیدا کنند در این صورت مسافر می تواند بلیت مورد نیاز خود را دریافت کند.

این مقام مسئول در اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور در خصوص قیمت بلیت نیز اظهارداشت: با وجود اجرای طرح هوشمند سفر قیمت بلیت اتوبوس بین شهری افزایش و یا کاهش نمی یابد و قیمت ها کما فی السابق همانند گذشته خواهد بود.

 ۱۳ هزار و ۵۰۰ اتوبوس بین شهری در کشور فعال هستند
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسهای بین شهر افزود: هم اکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ اتوبوس بین شهری در کشور فعال هستند که متوسط عمر آنها ۱۳ سال است.

عامری تاکید کرد: نوسازی ناوگان همواره در دستور کار ما است، اما شرایط اقتصادی روند نوسازی ناوگان اتوبوس های بین شهری را بسیار کند کرده است و اگر شرایط مناسبی فراهم شود نوسازی ناوگان بین شهری سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور تصریح کرد: با این حال هم اکنون اتوبوس غیراستاندارد نداریم و با بازسازی برخی از اتوبوس های بین شهری همچنان این ناوگان مشغول سرویس دهی در مسیرهای مختلف به هموطنان است.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha