۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
پلمب ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی/ ۲۴۰ خودرو جریمه شدند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

پلمب ۷۸۰ واحد صنفی متخلف در آذربایجان غربی/ ۲۴۰ خودرو جریمه شدند

ارومیه- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از پلمب ۷۸۵ واحد صنفی متخلف از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی مصطفوی قبل از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در محل استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: اکثر اصناف استان در اجرای طرح همکاری خوبی داشته اند اما عدم همکاری برخی از آنان سبب پلمب ۷۸۵ واحد صنفی در استان شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی میزان ترددها و مصرف بنزین در استان کاهش یافته، گفت: در راستای اجرای این طرح، ۲۳۰ خودروی متخلف به پارکینگ برده شد و ۲۴۴ خودرو متخلف نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده اند.

مصطفوی با اشاره به تعطیلی کانون های گردشگری و تجمعی خارج از شهرها تا ۲۰ فروردین گفت: امسال روز ۱۳ فروردین از مردم می خواهیم با بیرون نیامدن از خانه های خود، در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس قدم بردارند.

وی با تاکید بر اینکه در ۸۰ نقطه استان تیم های ویژه کنترل تردد مستقر شده اند، افزود: از مردم درخواست می کنیم برای قطع زنجیره انتقال ویروس در خانه بمانند و در سطح شهر و روستا ترددهای غیرضروری نداشته باشند.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود از پر بودن انبار فروشگاه های زنجیره ای استان خبر داد و گفت: اقلام ضروری برای چند ماه آینده ذخیره شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد. 

کد خبر: ۱۱٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha