۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی در دشتستان
فرماندار دشتستان خبر داد:

تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی در دشتستان

بوشهر- نوروزی فرماندار دشتستان از تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی در دشتستان خبر داد.

فتح الله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر است و مردم انتظار دارند در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر، اعتبارات ارزشمندی به دشتستان تخصیص یافته که باید پیگیری لازم برای جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها انجام شود تا رضایت خاطر مردم جلب و شاهد توسعه و عمران و آبادانی در دشتستان باشیم.

فرماندار دشتستان از تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد دالکی خبر داد و ابراز داشت: در سفر دولت به استان بیش از یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان به سد دالکی تخصیص یافته که تکمیل این سد گامی بلند برای تامین آب دشتستان به ویژه در حوزه کشاورزی است.

نوروزی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تخصیص یافته که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت و تجهیز این بیمارستان مهم و ارزشمند تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: برای تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی سعدآباد و آبپخش و شبانکاره نیز بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که موجبات تسریع در آبیاری باغات و اراضی کشاورزی منطقه و افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی می‌شود.

فرماندار دشتستان گفت: تکمیل محور برازجان به گناوه و اهرم به برازجان نیز با تخصیص مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که البته بخشی از اعتبار مربوط به شهرستان تنگستان است ولی در راستای ایجاد مسیر مواصلاتی مهم و استراتژیک اهرم به برازجان هزینه می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha