۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
رفع موانع، توان صادراتی البرز را افزایش می‌دهد
رئیس اتاق بازرگانی البرز:

رفع موانع، توان صادراتی البرز را افزایش می‌دهد

کرج- رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: در صورت فراهم شدن شرایط و از میان برداشتن موانع پیش روی صادرات، توان صادراتی البرز بسیار بیشتر از میزان کنونی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق بازرگانی البرز، پرهام رضایی در دیدار با استاندار جدید البرز که در دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه توسعه صادرات در گشایش روابط بین الملل محقق می‌شود، خواستار توجه به مطالبات بخش خصوصی و توسعه روابط بین الملل برای صادرات شد.

وی با اشاره به اینکه البرز قطب بسیاری از صنایع مهم و استراتژیک کشور است، افزود: در سال «تولید، مانع زدایی وپشتیبانی‌ها» از دولت سیزدهم انتظار حمایت‌های بیشتری برای صدور مجوز و تسهیل در کسب و کارها داریم.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه صنعتگران استان البرز در سخت ترین شرایط کرونایی با تمام توان به فعالیت و رفع نیازهای اساسی کشور اقدام کرده اند، بیان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و از میان برداشتن موانع پیش روی صادرات، توان صادراتی البرز بسیار بیشتر از میزان کنونی می شود.

وی با بیان اینکه توسعه صادرات در گرو توسعه روابط بین الملل است، گفت: جای بسی خوشحالی است که می بینیم استاندار جدید البرز هم نگاه ویژه ای به این موضوع دارد و قطعا با این نگاه شاهد رشد اقتصادی و افزایش آمار صادرات استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha