۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو

درخشان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حذف دلالانی که خودروها را در انبارها دپو کرده نیاز به همکاری جدی تمامی نهادهای نظارتی و امنیتی دارد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت گذاری در صنعت خودرو هیچ معنا و مفهومی ندارد گفت: بیشتر نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون صنایع با قیمت‌گذاری در صنعت خودرو به شدت مخالف هستند زیرا مشکلات صنعت خودرو در کشور به دلیل دستورهایی بوده که از جانب دولت بر بازار تحمیل شده است.

عبدالناصر درخشان افزود: اگر تولیدکنندگان، قیمت معقول و متعارفی را برای تولیدات خود تعیین و سود مشخصی هم دریافت کنند، دیگر واسطه‌گران و دلالان نمی‌توانند به بازار خودرو ورود کرده و باعث اخلال در این بازارشوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا بر گزارش‌های میدانی که از خودروسازان به دست آمده،   تنها ۵۰ درصد تولید خودروها در خیابان‌ها و جاده‌های کشور تردد می‌کنند وبقیه تولیدات در پارکینگ‌های واسطه‌گران دپو شده و در شرایط بحرانی با افزایش قیمت به فروش می رسند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون صنایع خواهان حل مشکل موجود است و دنبال راهی است تا برای قیمت‌گذاری دستوری و حذف آن از بازار خودرو، برنامه‌ای تدوین کند.

درخشان خاطر نشان کرد: کمیسیون صنایع نفع مردم و خریدار را در این بازار در اولویت قرار داده و از مدیران و مسئولان کشور می‌خواهد نسبت به صنعت خودرو عمیق‌تر بیندیشند

کد خبر: ۱۱۸٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha