۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
بیش از ۲۷ هزار دستگاه استخراج رمز ارز در استان تهران کشف و جمع‌آوری شد

بیش از ۲۷ هزار دستگاه استخراج رمز ارز در استان تهران کشف و جمع‌آوری شد

از ابتدای طرح برخورد با استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارزها تاکنون ۶۹۱ مرکز در مناطق تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران کشف و ۲۷ هزار و ۲۴۴ دستگاه ماینر جمع‌آوری شده است.

به‌ گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، مصطفی بابایی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اعلام این خبر گفت: توان برآوردی دستگاه‌های مکشوفه ۵۴ مگاوات است و بیش از ۸۱ هزار مگاوات ساعت انرژی با مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای این مراکز محاسبه شده که از این میزان مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال تاکنون وصول شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۷ هزار و ۲۴۴ دستگاه استخراج رمز ارز شناسایی شده، تعداد ۵۷۷۵ دستگاه مربوط به کشفیات هفت ماهه اخیر از ۲۳۲ مرکز است.

بابایی با اشاره به سهم تعرفه‌های بخش‌های مختلف در مراکز کشف شده گفت: یک درصد این مراکز دارای مصرف عمومی، ۴ درصد کشاورزی، ۱۵ درصد خانگی، ۲۸ درصد صنعتی، ۴۴ درصد سایر مصرف و ۸ درصد هم فاقد انشعاب بودند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی با معاونت‌های خدمات مشترکین مناطق ۲۲گانه تحت پوشش این شرکت در راستای شناسایی و جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، خواستار استمرار این همکاری‌ها به منظور تداوم پایداری جریان برق و جلوگیری از قطع آن شد.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha