۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
آغاز پیک بار برق تبریز از اواسط خرداد ماه
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

آغاز پیک بار برق تبریز از اواسط خرداد ماه

تبریز- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: از اواسط خردادماه وارد پیک بار برق خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: همانگونه که مشترکین عزیز در سال ۹۸ با همکاری و همراهی خود باعث عبور موفق و بدون خاموشی از پیک تابستان ۹۸ شدند، امیدواریم امسال نیز با همکاری در برنامه های مدیریت مصرف و پیک سایی تلاشگران این صنعت را همراهی نمایند.

وی با اشاره به برنامه های متنوع صنعت برق در حوزه های مختلف از قبیل توسعه شبکه های توزیع، اصلاح و ساماندهی شبکه ها، نگهداری روشنایی معابر،سرویس و نگهداشت تاسیسات توزیع و... افزود: تمامی این فعالیت ها مستلزم پرداخت به موقع بهای برق مصرفی از طرف مشترکین می باشد.

کاظمی از مشترکین خواست تا با پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی این شرکت را در اجرای وظایف خود یاری نموده و تداوم تامین برق مشترکین بخش های مختلف را بدون هیچ گونه وقفه ای تضمین نمایند.

وی در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: از مشترکین عزیز شرکت توزیع نیروی برق تبریز می خواهیم خدمات درخواستی خود را از طریق پرتال این شرکت به آدرس www.toztab.ir دریافت نمایند و سعی کنند با حضور حداقلی در امورها و واحدهای تابعه این شرکت، از گسترش بیشتر بیماری کرونا جلوگیری کنند.

کد خبر: ۱۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha