۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت ریپل در صورت شکست روند فعلی قیمت
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش ۲۰ درصدی قیمت ریپل در صورت شکست روند فعلی قیمت

در حال حاضر، قیمت XRP در یک شکل فنی مبهم قرار دارد که نزدیک به خط شکست بوده و سرمایه گذاران می توانند انتظار افزایش صعودی ارزش بازار ریپل را قبل از شکست داشته باشند.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال ریپل (XRP) از جمله ارزهای قدیمی، معتبر و محبوب بازار است که الیته بر خلاف فصل گذشته، در این فصل به دلایل مختلف از جمله ممانعت های کمیسیون امنیت و مبادلت آمریکا و همچننی تشکیل پرونده های قضایی در خصوص فعالیت آن، در این فصل رشد شاهد رشد قیمت چندانی از آن نبودیم و هنوز با سقف قیمتی فصل گذشته خود نیز فاصله زیادی دارد.  

در حال حاضر، قیمت XRP در یک شکل فنی مبهم قرار دارد که نزدیک به شکست است. سرمایه گذاران می توانند انتظار افزایش صعودی ارزش بازار ریپل را قبل از شکست داشته باشند.

قیمت XRP از ۶ سپتامبر تا کنون دو اوج  و سه کف قیمت را ایجاد کرده است. اتصال این نقاط نوسان با استفاده از خطوط روند یک مثلث متقارن را نشان می دهد. این ساختار فنی یک حرکت ۳۷ درصدی را پیش‌بینی می‌کند که با اندازه‌گیری فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین تا نقطه شکست به دست می‌آید.

در حال حاضر، قیمت XRP درست بالای خط مرزی پایین مثلث متقارن شناور است. جهش از این سطح، ریپل را به سد مقاومت فوری در ۱.۱۲ دلار سوق خواهد داد و رد شدن از این سطح، XRP را به قیمت ۱.۲۶ دلار قرار خواهد رساند که به معنای یک صعود ۲۰٪ از ۱.۰۳ دلار محسوب می شود. 

با فرض اینکه قیمت XRP بتواند بسته شدن روزانه بالای ۱.۲۶ دلار را ایجاد کند، یک سوگیری جهت دار ایجاد کرده و شکست مقاومت را تأیید می کند. در چنین سناریویی، تشکیل مثلث متقارن افزایش ۳۷ درصدی و رسیدن قیمت به ۱.۷۳ دلار را پیش‌بینی می‌کند که با اضافه کردن فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین به نقطه شکست به دست می‌آید.

سرمایه گذاران باید منتظر تایید ثانویه باشند، اما اگر قیمت XRP با موفقیت منطقه عرضه ۱.۳۱ دلار را به ۱.۴۱ دلار در یک طبقه حمایتی تغییر دهد، به احتمال زیاد می توان انتظار قرار گرفتن در یک ترند صعودی را برای این ارز پیش بینی کرد. 

اما به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به چشم‌انداز نزولی بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط حرکت کنند و پس از صعود اولیه به ۱.۱۲ دلار و ۱.۲۶ دلار به حاشیه بازار رفته و نقد شوند. 

در حال حاضر، اکثر نمودارها فروش بیت کوین در محدوده قیمتی ۵۳۰۰۰ دلار را پیش بینی می کنند که احتمالاً باعث می شود قیمت XRP نیز از آن پیروی کند. در این شرایط، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که ریپل به سطح روانی ۱ دلار کاهش یابد.

کد خبر: ۱۱۸٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha