۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
۱۰۸ هزار دستگاه یخچال و فریزر در قم تولید شد
طی امسال؛

۱۰۸ هزار دستگاه یخچال و فریزر در قم تولید شد

قم- رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای امسال‌ تا پایان مهرماه،‌ ۱۰۸‌هزار دستگاه یخچال و فریزر در واحدهای صنعتی سازنده لوازم خانگی قم تولید و به بازار عرضه شده ‌است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار بود تا پایان سال‌جاری ۱۳۰ هزار دستگاه یخچال و فریزر در واحدهای صنعتی استان قم تولید شود که با توجه به ساخت ۱۰۸ هزار دستگاه از این محصول تا پایان مهرماه و تحقق ۸۳ درصدی برنامه مورد نظر،‌ میزان تولید یخچال و فریزر در واحدهای صنعتی استان تا انتهای سال‌۱۴۰۰ بسیار بیش از رقم پیش‌بینی شده خواهد بود.

وی افزود: کیفیت یخچال و فریزر تولید شده در واحدهای صنعتی استان قم بسیر بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است و به همین دلیل تولید کنندگان لوازم خانگی استان علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی به دنبال صادرات محصول‌ تولیدی خود به بازارهای هدف بین‌المللی نیز هستند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم ادامه داد: به طور کلی بخش صنعت استان قم طی سال‌های اخیر در تولید انواع لوازم خانگی به خصوص یخچال و فریزر توانسته جایگاه مناسبی به دست آورد و تولیدکنندگان این محصول‌ها با انجام کارهای تحقیقاتی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، کسب سهم بیشتر از بازارهای داخلی و بین‌المللی را دنبال می‌کنند.

وی گفت:‌ همچنین تولیدکنندگان لوازم خانگی استان قم برای رسیدن به این هدف، طرح‌های متنوعی برای ارائه خدمات پشتیبانی به خریداران محصول‌های خود درنظر گرفته‌اند و مشتریان می‌توانند این محصول‌ها را با ضمانت‌های معتبر و قابل استفاده در موارد متعدد، مورد استفاده قرار دهند.

سیجانی بیان کرد: محصول‌های صنعتی تولید شده در قم به خصوص در بخش لوازم خانگی به دلیل نزدیکی شهرک‌های صنعتی این استان به مهمترین بازارهای کشور به سرعت به دست مصرف کنندگان نهایی می‌رسد که این موضوع از جمله مزایای قم برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید لوازم خانگی است.

کد خبر: ۱۱۸٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha