۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
زیرساخت های لازم برای کارخانه سیمان سیاهکل فراهم نشد
استاندار گیلان:

زیرساخت های لازم برای کارخانه سیمان سیاهکل فراهم نشد

سیاهکل- استاندار گیلان با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان سیاهکل گفت: زیرساخت های لازم از جمله راه ارتباطی برای این کارخانه فراهم نشده است.

به گزارش بازار، اسدالله عباسی با اشاره به مشکلات کارخانه سیمان سیاهکل ادامه داد: متأسفانه زیرساخت‌های لازم از جمله راه ارتباطی در مسیر این کارخانه فراهم نشده و مردم با مشکلاتی مواجه هستند که لازم است هرچه سریع‌تر این مشکلات  مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شود.

 وی با تاکید بر حمایت و نظارت دقیق مدیران بر عملکرد و رفتار کارمندان خود با حفظ کرامت آنان تاکید کرد: علاوه بر اعزام بازرسانی به روستاهای گیلان در جهت تهیه گزارش از وضعیت روستاها، شخصاً و به صورت سرزده به این مناطق سرکشی می‌کنم.

عباسی با اشاره به مزیت‌های گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع سیاهکل گفت: باید این مزیت‌ها شکوفا شده و عوامل بازدارنده در مسیر رشد آنها برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید به فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای صورت گیرد، گفت: در هر روستایی، شرایطی فراهم شود تا محصولاتی که توسط روستاییان به بازارهای هفتگی می‌آید؛ در همان منطقه و روستای محل زندگی خودشان عرضه شود تا علاوه بر افزایش میزان اشتغال، رونق روستاها را نیز به دنبال داشته و در کنار آن صنایع تبدیلی راه اندازی شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha