۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
منابع برای انجام فاز مطالعات توسعه باند فرودگاه زنجان تامین می‌شود
وزیر راه و شهرسازی:

منابع برای انجام فاز مطالعات توسعه باند فرودگاه زنجان تامین می‌شود

زنجان- وزیر راه و شهرسازی به برنامه توسعه باند فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح برخی مشکلات فنی دارد که مورد بررسی قرار گرفته و منابع برای انجام فاز مطالعات آن تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری زنجان در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن، گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور کبودرآهنگ - قیدار - همدان  اختصاص یافت و ۳۰ میلیارد تومان نیز برای محور کلور - درام پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: محورهای بزرگراهی بین سه استان هم‌جوار در دست اقدام است و  با اعتبارات جاری در کشور سال‌های زیادی طول خواهد کشید که این راه‌ها به سرانجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل شامل راه‌آهن، فرودگاه و جاده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده اســت، گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان آن به احداث خط دوم راه آهن زنجان به قزوین اختصاص دارد و قطعاتی از پروژه دو خطه کردن محور زنجان - قزوین در گذشته به شکل نمادین افتتاح شده  ولی این محور قابلیت تردد ندارد.

قاسمی با بیان اینکه ما امروز در زنجان ۲۶ هزار واحد مسکونی را کلنگ زدیم و این کار نمادین نبود، ابراز کرد: برای فاز دوم جهش تولید مسکن بحث‌های فصلی انجام دادیم و در برخی شهرهای دارای کمبود زمین، احتمالاً زمین‌های اطراف شهر را به محدوده برده و برخی از پروژه‌ها نیز به بافت‌های فرسوده اختصاص خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی به برنامه توسعه باند فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح برخی مشکلات فنی دارد که مورد بررسی قرار گرفته و منابع برای انجام فاز مطالعات این امر تامین می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha