۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
شرکت نفیس ایرانیان خرمدره افتتاح شد | ساخت شمش فلزی در زنجان
در جریان سفر هیئت دولت به زنجان؛

شرکت نفیس ایرانیان خرمدره افتتاح شد | ساخت شمش فلزی در زنجان

زنجان- وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به زنجان، شرکت فولاد نفیس ایرانیان فعال در حوزه تولید شمش در شهرک صنعتی خرمدره را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بعدازظهر پنجشنبه در جریان دهمین سفر استانی رئیس جمهور به مقصد زنجان و با حضور عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شرکت فولاد نفیس ایرانیان فعال در زمینه تولید شمش با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۲هزار مترمربع با زیربنا هفت هزار متر با کاربری تولید انواع شمش فولادی را در شهرک صنعتی شهرستان خرمدره قرار دارد را افتتاح کرد میزان سرمایه گذاری این طرح، دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است و ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن شمش فولادی را در سال دارد که فاز اول این واحد برای اشغال زایی ۹۰ نفر و در طرح توسعه برای ۳۱۰ نفر اشتعال دارد. 

 ایریکو اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی می باشد که محصولات خود را با استفاده از بهترین و با تجربه ترین های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و تکنولوژی از پیشرفته ترین شرکت های ریلی جهان، تولید می کند.

وزیر تعاون،کار  و رفاه اجتماعی در جلسه ملاقات مردمی، به صورت حضوری بررسی و دستور رسیدگی به آنها را صادر کرد.  عبدالملکی همچنین در این سفر یکروزه از چند واحد تولیدی استان بازدید می کند و برای بررسی مسائل و چالش های کارگری و کارفرمایی استان با نخبگان و جامعه کار و تولید استان دیدار خواهد کرد.

همچنین جلسه ملاقات مردمی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. 

کد خبر: ۱۱۸٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha