۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کرونا ۹۰ درصد پروژه‌های عمرانی گلستان را تعطیل کرد
رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان:

کرونا ۹۰ درصد پروژه‌های عمرانی گلستان را تعطیل کرد

گرگان - رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان گفت: فعالیت شرکت‌های پیمانکاری عمرانی استان از ۲۰ اسفند به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا متوقف و ۹۰ درصد پروژه‌های عمرانی تعطیل شده است.

علی اکبر جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای اینکه بخشی از نیروهای کارگری و جامعه مهندسی و پرسنل تحت آسیب‌های بیماری کرونا قرار نگیرند فعالیت تمام شرکت‌های پیمانکاری استان را متوقف کرده‌ایم.

وی افزود: توقف فعالیت شرکت‌های پیمانکاری با پیشنهاد ما و مصوبه معاونت عمرانی استانداری گلستان از ۲۰ اسفند اجرا شده و تا ۱۵ فروردین ادامه می‌یابد.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان ادامه داد: در استان حدود یک هزار و ۲۰۰ شرکت پیمانکاری وجود دارد که حدود ۹۰۰ شرکت دارای رتبه کاری هستند.

وی با اشاره به اینکه اجرای ۹۰ درصد از پروژه‌های عمرانی استان تعطیل شده است، تصریح کرد: تحلیل ما این است بیش از ۱۵ درصد از مشاغل استان که با بخش پیمانکاری در ارتباط بوده‌اند با شیوع کرونا آسیب  دیده‌اند اما آمار دقیقی از میزان آسیب به این بخش‌ها نداریم.

جلالی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد پروژه‌های عمرانی دولتی فعال در استان به مربوط به لایروبی رودخانه‌ها و فعالیت ماشین آلات برای ضدعفونی مناطق است.

وی یادآور شد: اگر بیماری کووید ۱۹ در کشور تا ۱۵ فروردین  مهار نشود با هماهنگی استانداری تعطیلی پروژه‌های عمرانی دولتی  و نیمه دولتی استان ادامه می‌یابد.

کد خبر: ۱۱٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha