۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
۲۲ واحد خدماتی و تولیدی در شاهرود ارتقای ظرفیت یافتند
فرماندار شاهرود:

۲۲ واحد خدماتی و تولیدی در شاهرود ارتقای ظرفیت یافتند

شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه در سال جاری ۲۲ واحد تولیدی و خدماتی در سطح شهرستان ارتقای ظرفیت یافتند، گفت: ۱۳ واحد راکد صنعتی نیز به تولید بازگشتند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهرود،  ابوطالب جلالی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شاهرود، از ارتقاء ظرفیت ۲۲ واحد تولیدی در بخش میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی طی سال جاری خبر داد و تاکید کرد: ۱۳ واحد تولیدی در بخش صنعت معدن و تجارت نیز از حالت راکد بیرون آمده و فعال شدند.

وی از بهره برداری از ۱۶ پروژه با پیشرفت ۶۰ درصد در سطح شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: سهم صنعت معدن و تجارت، در این بخش ۱۱ واحد، سهم جهاد چهار واحد و سهم میراث فرهنگی یک واحد است همچنین در سال جاری ۳۰ مورد بازدید از واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان شاهرود در قالب رفع موانع تولید انجام شده است.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه یک هزار و ۴۱۴ واحد تولیدی در شهرستان وجود دارد که یک هزار و هفت مورد از آنها سهم بخش کشاورزی است، تاکید کرد: ۱۸۸ واحد در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲۱۸ واحد در بخش صمت است از سوی دیگر باید گفت یک هزار و ۱۱۲ واحد تولیدی در شهرستان با ظرفیت کامل فعالیت دارند که ۹ واحد سهم صمت، ۹۲۳ واحد سهم جهاد کشاورزی و ۱۸۱ واحد نیز سهم میراث فرهنگی است.

جلالی با بیان اینکه شاهرود دارای ۲۴ واحد راکد است که ۱۷ واحد آن برای صمت و هفت واحد در بخش کشاورزی است، ابراز داشت: ۸۰ پروژه های با کمتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان وجود دارد که سهم صمت ۶۲ واحد، سهم جهاد ۱۵ واحد و سهم میراث فرهنگی نیز دو واحد است.

کد خبر: ۱۱۸٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha