۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
آمایش باعث شناسایی اشتغال در حوزه های مختلف می شود
رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­ های بازرگانی:

آمایش باعث شناسایی اشتغال در حوزه های مختلف می شود

زنجان- رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی گفت: آمایش بهترین استفاده از امکانات موجود است و با این پایش‌ها می‌توان میزان ظرفیت استان در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال را شناسایی کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد تشکینی شامگاه چهارشنبه در جلسه فعالین معدن استان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: آمایش  بهترین استفاده از امکانات موجود و شناسایی و قرار دادن آن چیز در جای خود است.

وی اظهار کرد: با این پایش‌ها می‌توان میزان ظرفیت استان در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال را شناسایی کرد. 

رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش ­های بازرگانی با بیان اینکه با این پایش‌ها می توان ظرفیت های استان و شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری را شناسایی کرد،گفت: سند هایی که آماده می شوند دو سر فصل دارند. 

تشکینی تاکید کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های استان ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت آماده و به سازمان برنامه و بودجه اعلام  خواهد شد. 

وی گفت: برای اجرای بهتر این طرح تمامی ذی نفعان صنعت، معدن و تجارت را در این کار دخیل کردیم و اگر برنامه و سند تدوین شد مشوق هایی برای اجرای این طرح در همه استان ها در نظر گرفته خواهد شد. 

رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی ابراز کرد: دو ماه گذشته برای اجرای این پایش با سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار شد و تخصیص بودجه‌ها بر اساس این پایش ها به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود در حوزه صنعت و معدن انجام می‌شود و سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهادکشاورزی مسئول این پایش‌ها هستند. 

تشکینی تصریح کرد: در این پایش سازمان صنعت،معدن و تجارت محور تمام کارها است و تمامی ادارات مرتبط به این سازمان کار خواهند کرد. 

وی افزود: با این پایش‌ها به یک سند خواهیم رسید که تاییدیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمامی عوامل دخیل در کار را دارد و  به تعداد هر استان یک سند خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۸٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha