۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۶
نقل و انتقال الکترونیکی واحدهای مسکن مهر پرند ممکن شد
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

نقل و انتقال الکترونیکی واحدهای مسکن مهر پرند ممکن شد

رباط کریم - مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند از فراهم شدن امکان نقل و انتقال الکترونیکی واحدهای مسکن مهر پرند خبر داد.

محسن وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب غرب تهران مقرر شد به زودی کل فرایند تشکیل پرونده بصورت الکترونیک انجام شود و متقاضی فقط برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه کند.

وطنخواه با بیان اینکه تمامی فرمهای مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در سامانه قرار داده شده  است، افزود: در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، متقاضیان جهت تسریع در فرایند تشکیل پرونده می توانند تمامی فرمها را دانلود و نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به استقبال چشمگیر مردم جهت نقل و انتقال قانونی واحد خود، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند اطلاعات مربوط به نفر آخر که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول که قرارداد به نام او است را در سامانه وارد و آخرین وکالت‌نامه را بارگذاری کنند تا فرایند نقل و انتقال نیز بصورت الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی در آخرین مرحله جهت تحویل قرارداد جدید به کارگزاری مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۱٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha