۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
ظرفیت بخش گردشگری در ماهنشان مغفول مانده است
فرماندار ماهنشان:

ظرفیت بخش گردشگری در ماهنشان مغفول مانده است

زنجان- جزونقی، فرماندار ماهنشان با بیان اینکه مردم شهرستان در زمینه توسعه متوازن نسبت به دیگر مناطق استان عقب ماندگی دارد، گفت: از ظرفیت گردشگری این شهرستان به خوبی استفاده نشده است.

جلیل جزونقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مردم شهرستان ماهنشان مطالبات زیادی از رئیس جمهور دارند،گفت: شهرستان ماهنشان در زمینه توسعه متوازن نسبت به دیگر مناطق استان عقب ماندگی دارد و توسعه لازم را نداشته است. 

وی به ظرفیت های گردشگری در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: این شهرستان در کریدور گردشگری قرار دارد و از مکان های دیدنی و تاریخی همچون دریاچه طبیعی خندقلو، دربند قاطرچی، قلعه بهستان و قلعه لک لک ها برخوردار است و باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر استفاده شود ولی از این فرصت به خوبی استفاده نشده است. 

فرماندار ماهنشان تصریح کرد: این شهرستان بیشترین تولید آبزی در استان زنجان را دارد و باید به توسعه صنایع تبدیلی آبزی در این شهرستان تسهیلات و حمایت های لازم صورت گیرد. 

جزونقی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان در حوزه راه دارای مشکلات  زیادی است،اظهار کرد: داشتن جاده‌های امن یک نیاز و مطالبه مهم مردم شهرستان ماهنشان از رئیس حمهور است.

وی ابراز کرد: کمبود آب شرب و آب کشاورزی به عنوان یکی از مهم‌ترین چالش‌های موجود در شهرستان ماهنشان است و مردم ماهنشان انتظار دارند که برای تأمین منابع آبی پایدار مردم در این شهرستان فکری اندیشیده شود. 

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه در حال حاضر دو سد ایالو و مراش در شهرستان ماهنشان در دست ساخت است، افزود: این سد قرار است آب شرب شهرهای دندی، ماهنشان و روستاهای در مسیر را تأمین کند که برای احداث شبکه انتقال آب از سد به این مناطق نیازمند تخصیص اعتبار است و باید اعتبار لازم به این طرح ها اختصاص پیدا کند.

کد خبر: ۱۱۷٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha