۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد ضرورتی اجتناب ناپذیر است
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد ضرورتی اجتناب ناپذیر است

یاسوج - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع کرونا در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز خرید، توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در استان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست عصر دوشنبه در نشست مجازی کارگروه توسعه فروشگاه های اینترنتی استان افزود: صنوف و اتحادیه ها می توانند وارد این عرصه شده و با نمایش و رده بندی محصولات خود، مشتریان بیشتر و فروش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی استانداری و همه دستگاه های اقتصادی استان در این راستا آمادگی کامل دارند، گفت: دستگاه‌های اقتصادی و استاندرای با همه متقاضیان و صاحبان صنوف و فروشگاه‌ها و حتی کارگاه‌های تولیدی که در این خصوص قصد فعالیت دارند، همکاری می کند.

صمیمی دوست افزود: باید در راستای طراحی وب سایت فروشگاهی در جوانان ایجاد انگیزه کرد و  برای ساز و کارهای نو همواره آماده بود.

وی تصریح کرد: تجارت الکترونیکی روز به روز در نزد مردم محبوب تر از قبل می شود و به صورت یک رفتار در جامعه در می آید.

وی با بیان اینکه با این روش نیازها بدون مراجعه به ساده ترین روش پاسخ داده می شود، گفت: باید برای خروج از کسب و کارهای سنتی برنامه ریزی داشته و دستگاه های اقتصادی استان، صنوف مختلف و شرکت های دانش بنیان نیز در این راستا باید تلاش کنند.

معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد: باید با آموزش های لازم زمینه را برای این نوع کسب و کار فراهم و زیرساخت ها را نیز مهیا کنیم.

وی افزود: با رشد جمعیت تقاضاها بیشتر می شود و بادی در این خصوص، افرایش تولید و عرضه را داشته و تکنولوژی در حوزه فضای مجازی و طراحی سایت های فروشگاهی نیز به عرصه کسب و کار و تجارت وارد شود.

صمیمی دوست اظهار داشت: دسترسی سریع و آسان، صرفه جویی در وقت، نیاز نداشتن به حضور در محل خرید، کاهش ترافیک، کاهش هزینه مشتری و شبانه روزی بودن خدمات از مزایای فروشگاه های اینترنتی است و باید در این راستا برای جوانان تحصیل کرده و خوش فکر انگیزه ایجاد کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha