۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
ارسال و توزیع محموله امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده هرمزگان
مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد

ارسال و توزیع محموله امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

محموله اقلام امدادی و اضطراری ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده هرمزگان توزیع شد.

به گزارش بازار، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: در ساعات اولیه وقوع زمین‌لرزه‌های شدید اخیر در استان هرمزگان، مسئولین و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام از جمله معاون اجتماعی ستاد با حضور در این مناطق از نزدیک به بررسی نیازهای فوری مردم و آسیب‌دیدگان پرداختند و بلافاصله دستورات لازم برای امداد و خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان توسط بنیاد برکت و بنیاد احسان را صادر کردند.

سلیمانی افزود: با دستور ریاست محترم ستاد دستورات لازم جهت ارسال اقلام امدادی به این استان از قرارگاه امدادی کرمان و انبار مرکزی بنیاد احسان صادر شد و نیروهای امدادی همکار بنیاد نیز به امدادرسانی به مردم پرداختند.

سلیمانی در خصوص بسته‌های غذایی ارسال شده افزود: در اولین گام بسته‌های معیشتی ۷۲ ساعته برای رفع نیاز فوری آسیب‌دیدگان استان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ارسال و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بارش، اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو و آب‌معدنی هم به منطقه ارسال شد که توسط نیروهای بنیاد احسان در حال توزیع می‌باشد.

وی تأکید کرد: اقدامات بنیاد احسان توسط گروه‌های جهادی و امدادی تا عادی‌شدن شرایط زندگی مردم در این مناطق همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha