۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
بارش برف در محور تهران-فیروزکوه/ تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بارش برف در محور تهران-فیروزکوه/ تردد روان در محورهای مواصلاتی استان تهران

فیروزکوه - معاون راهداری استان تهران از بارش برف در محورهای تهران -فیروزکوه و دماوند خبر داد و گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان روان است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار،  از بارش برف در محورهای تهران فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: تردد در محور های مواصلاتی استان تهران روان است.

وی همچنین از بارش برف در محور هراز-امام‌زاده هاشم و دماوند خبر داد و گفت: در محور امام زاده داوود نیز بارش برف را داریم.

مصدقی در خصوص سایر محورها نیز بیان داشت: بارش باران در همه محورهای استان تهران مشاهده می شود و به علت این بارش ها سطح جاده ها لغزنده شده است، لذا از همه رانندگان می خواهیم با سرعت مطمئنه برانند و از عجله پرهیز کنند.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای تهران بیان داشت: همکاران به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و تلفن ۱۴۱ و ۷۷۹۰۹۰۸۰ شماره‌هایی است که هموطنان می‌توانند سوالات خود را در خصوص شرایط جوی از این طریق بپرسند.

وی عنوان داشت: حدود ۳۰ گشت راهداری مجهز به بی سیم هستند و در محورها حضور دارند و وضعیت ترافیک و شرایط جوی را گزارش و می‌کنند و در خصوص شرایط جوی نیز در استان تهران مورد خاصی که به اخطار کشیده شده باشد نداشته ایم.

کد خبر: ۱۱٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha