۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
گاز واحدهای تولیدی استان سمنان بدون مجوز قطع نشود | ضرورت توجه به مقوله تولید
استاندار سمنان:

گاز واحدهای تولیدی استان سمنان بدون مجوز قطع نشود | ضرورت توجه به مقوله تولید

سمنان - هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه گاز واحدهای تولیدی استان بدون مجوز قطع نشود، گفت: در حوزه آب و برق نیز بدون هماهنگی با فرمانداران، دستگاه‌ها از قطع انشعاب‌ها باید خودداری کنند.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه امروز نیاز است تا بیش از هر زمان به مقوله تولید توجه داشته باشیم، تاکید کرد: یکی از مسائل مهم به خصوص در فصل سرما قطعی و یا کمبود گاز و انرژی مورد نیاز واحدهای تولیدی است که می بایست در تامین آن بکوشیم. 

وی با بیان اینکه گاز واحدهای تولیدی استان سمنان بدون هماهنگی قطع نشود، افزود: در حوزه آب و برق نیز باید این دستورالعمل رعایت شده و دستگاه‌های خدمت‌رسان بدون هماهنگی با فرمانداران نسبت به قطع انشعاب واحدهای تولیدی استان سمنان اقدام نکنند. 

استاندار سمنان با بیان اینکه این تصمیم برای حمایت از تولید اخذ شده است، بیان کرد: می بایست یک مدیریت مناسب در سطح استان صورت گیرد تا از قطع شدن گاز، برق و آب واحدهای تولیدی استان سمنان جلوگیری شود. 

هاشمی با بیان اینکه حفظ وضعیت موجود برای ما در مقوله تولید و صنایع اهمیت بسزایی دارد، گفت: ایجاد واحدهای جدید تولیدی دومین اولویت ما در سطح استان محسوب می‌شود. 

وی فعال کردن برخی واحدهای غیرفعال و تعطیل را از دیگر اولویت های استان سمنان دانست و ابراز داشت: همان‌طور که در جلسات با حضور مسئولان نیز عنوان کرده‌ایم بانک‌ها از این پس حق تملک واحدهای تولیدی بدهکار را ندارند تا بتوانیم از واحدهای مشکلدار حمایت خوبی را صورت دهیم . 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان نیز تسهیلات خوبی برای تولید در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با مجموع این اقدامات از تولید در سطح استان حمایت خوبی را به عمل بیاوریم.

کد خبر: ۱۱۷٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha