۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کارآفرینی و سرمایه گذاری نیازمند ثبات ارزی است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کارآفرینی و سرمایه گذاری نیازمند ثبات ارزی است

آمل- عرضه کننده زنجیره مواد پروتئینی در ساری ثبات ارزی را مهمترین نیاز برای سرمایه گذاری دانست و گفت: باید برای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان برنامه مناسب وجود داشته باشد.

محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه بیش از ۱۱۵ نیرو در مجموعه های تحت پوشش گوشتی و گوسفند فعال هستند، عرضه انواع محصولات گوشتی از جمله مرغ، ماهی، لبنیات و غیره را از جمله خدمات بیان کرد.

وی با بیان اینکه محصولات پروتئینی در قالب بسته های مشتری پسند عرضه می شود، گفت: محصولات با نظارت متولیان امر از جمله دامپزشکی، بهداشت و غیره عرضه می شود.

رستمی بااظهار اینکه مواد اولیه مورد نیاز را بیشتر از استان های دیگر تهیه می کنیم، گفت: وقتی کشاورزی و دامداری پاسخگوی نیاز مردم نباشد، رغبتی به تولید نخواهد داشت.

این فعال صنفی یادآور شد: بالابودن هزینه های تولید از جمله مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ذکر کردر و گفت: وقتی دامدار و کشاورز نتواند مواد اولیه را تامین کند، انگیزه ای برای تولید و دامپروری نخواهد داشت.

وی گفت: ثبات ارزی مهمترین نیاز برای سرمایه گذاری است و متولیان امر باید در تامین نهاده های مناسب با ارز مناسب برای دامداران و کشاورزان برنامه ریزی کنند.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha