۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
افزایش ۵۰ درصدی احتمالی قیمت اتریوم کلاسیک طی روزهای آینده
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش ۵۰ درصدی احتمالی قیمت اتریوم کلاسیک طی روزهای آینده

به نظر می رسد روند قیمتی اتریوم کلاسیک، نشان دهنده آمادگی این ارز برای بازگشت به بازار پس از مدت ها سکوت قیمتی و انتظار می رود طی روزهای پیش رو، افزایشی ۲۵ درصد را تجربه کند.

به گزارش بازار، قیمت به نظر می رسد روند قیمتی اتریوم کلاسیک، نشان دهنده آمادگی این ارز برای بازگشت به بازار پس از مدت ها سکوت قیمتی است.  اتریوم کلاسیک نزدیک به آزمایش مجدد یک کف پشتیبانی مهم بوده و افت در این محدوده احتمالاً باعث معکوس شدن روند نزولی و حرکت به سمت بالا خواهد شد. 

قیمت اتریوم کلاسیک در تاریخ ۶ سپتامبر دو برابر شد و در محدوده قیمتی ۷۷.۳۱ دلار قرار گرفت و سپس با کاهش تقریبی ۳۵ درصد قیمت، به نقطه فعلی رسید.

در حالی که با اصلاح روند بهبود قیمت، ارزش اتریوم کلاسیک در ۲۷ اکتبر به ۴۵.۴۶ دلار رسیده و تاکنون به خوبی بهبود یافته است. با این حال، به نظر می رسد با ریزش اخیر قیمت ها طی روزهای اخیر، می توان رسیدن قیمت اتریوم کلاسیک به ۵۰.۴۹ دلار افزایش یافته و در روند معکوس ریزش ها حرکت کند.

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت اتریوم کلاسیک برای مدت کوتاهی قبل از شروع یک روند صعودی، وارد منطقه تقاضای ۶ ساعته شده و از ۴۸.۵۵ دلار تا ۵۰.۲۱ دلار ذر نوسان باشد. 

ETC/USDT 6-hour chart

رالی گاوها برای افزایش قیمت اتریوم کلاسیک، با یک مانع مقاومتی ۵۹.۳۵ دلار روبرو خواهد شد. رد کردن این مقاومت، مسیر را برای افزایش قیمت ETC باز کرده تا نقدینگی «خرید توقف» را که در بالای سطح دو برابری یعنی حدود قیمتی ۷۷.۳۳ دلار قرار دارد، به سمت خود جذب کند.

انتظار می رود این روند افزایش ۵۳ درصدی از سطح حمایت ۵۰.۴۹ دلاری تشکیل شده و قیمت ها رو به بالا به حرکت در آیند.

کد خبر: ۱۱۷٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha