۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین می‌شود
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی تامین می‌شود

ساری - مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: دولت برای سال بعد نیز تامین کالاهای اساسی با نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش پیش ازظهر یکشنبه در همایش تقدیر از حامیان برتر مصرف کنندگان در ساری با تقدیر از تلاش ها برای کسب رضایت مصرف کنندگان ادامه داد: دولت برای سال بعد، تامین کالای اساسی برمبنای ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

وی ادامه داد: دولت به صورت کامل اصرار دارد تا جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد از این‌رو تامین و توزیع مناسب کالاها در سراسر کشور جزو برنامه های دولت است.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه مازندران در بحث اصلاح قیمت بنزین جزو استان‌هایی بود که بسیار خوب درخشید، افزود: پس از اصلاح قیمت بنزین شاهد تغییر در قیمت بازار نبودیم و اگر تغییرات قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی که روزانه رصد می شود را بررسی کنیم، نمودار تغییر قیمت ها نرمال و منطقی است.

درخشش وزارت صمت در دورزدن تحریم ها

تابش ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در تمام حوزه های تحریمی خوب درخشیده است و اگر به بخش های تحریمی خودرویی دشمن بنگریم متوجه می شویم که وزارت صمت خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا آمریکا الکترود گرافیگی را در لیست اساسی قرار داد ولی با تدبیر دولت، الکترود گرافیکی را تامین و تولید کردیم.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یادآور شد: نیت دشمن بر این است که شرکت های تولید خودرویی را از بین ببرد اما با تدبیر دولت و تولیدکنندگان میزان تولید بیشتر شده است.

تابش تامین کالا را اولویت اساسی بیان کرد و گفت: نظارت و بازرسی در حلقه های بعدی قرار دارد و اگر کالا در بازار نباشد با مشکل مواجه می شویم از این رو اولویت صمت تامین کالا است.

کد خبر: ۱٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha