۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
پرداخت بیمه کشاورزان ورزقانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان خبرداد؛

پرداخت بیمه کشاورزان ورزقانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

ورزقان- پورحیدر، مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان از پرداخت قسمتی از بیمه کشاورزان ورزقانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان شرقی خبر داد.

سعید پورحیدر در گفتگو با خبرنگار بازار از پرداخت یک میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان غرامت به مزارع خسارت دیده گندم و جو در شهرستان ورزقان خبر داد.

وی گفت: امسال با توجه به وقوع خشکسالی در سال زراعی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ و خسارت به مزارع گندم و جو شهرستان ورزقان، جهت جبران خسارت وارده به کشاورزان شهرستان ورزقان یک میلیارد و سیصد و پنجاه و دو میلیون تومان غرامت از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به مزارع بیمه شده و خسارت دیده گندم و جو در شهرستان ورزقان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سال زراعی۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ با مشارکت و همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پرداخت هزینه تعرفه بیمه به کشاورزان منطقه،۵۴۰۰ هکتار از مزارع گندم و جو شهرستان تحت پوشش بیمه قرار گرفته بود و در این رابطه حدود  ۱۱۰۰ مورد پرونده خسارت در صندوق بیمه تشکیل شده بود که مبلغ ۱.۳۵۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برای خسارت دیدگان غرامت پرداخت شد.

وی افزود: در سال زراعی جاری (۱۴۰۱ – ۱۴۰۰) ۷۰۰۰ هکتار گندم و ۱۶۰۰ هکتار جو شهرستان ورزقان تحت پوشش طرح جهش تولید در دیمزارهای کشور قرار دارد که با همکاری و مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پرداخت حق تعرفه بیمه برای کشاورزان، این میزان سطح کشت تحت پوشش صندوق بیمه قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha