۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
نشست اتاق اصناف تهران با معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر
در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف برگزار شد؛

نشست اتاق اصناف تهران با معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر

نشست نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، نشست ابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران با علی شیرازیان معاون اجتماعی و مطالبه گری، پازش معاون فرهنگی، عاصف مشاور و رئیس حوزه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، محمد توکلی عضو منتخب هیئت امنای بازار تهران و مشاور ستاد و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی تهران برگزار گردید.

ابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران در این نشست پیرامون نقش پررنگ و اثرگذار اصناف در جهت ترویج فرضیه امر به معروف و نهی از منکر مطالبی را عنوان و افزود: ما باید تلاش کنیم تا این فریضه حسنه را زنده نگه داریم و مبلغ این امر بین مردم باشیم. همچنین ستاد نیز با توجه به شرایط اقتصادی اصناف و بازاریان تهران می بایست در راستای حمایت و گره گشایی مشکلات اصناف گام بردارد.

در ادامه علی شیرازیان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز ضمن تشریح رویکرهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی، بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید وعنوان کرد: یکی ازمهترین دغدغه ها و دلایل حضور ستاد در دستگاه ها اجرایی پیگیری و رفع مشکلات آنهاست. اصناف همواره در احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشگام بوده اند و ستاد نیز قطعا در جهت حمایت و رفع مشکلات اصناف اقدامات لازم را خواهد نمود.

کد خبر: ۱۱۷٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha