۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۰ واحد فناور و دانش بنیان استان مرکزی
طی سال گذشته انجام شده است؛

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۰ واحد فناور و دانش بنیان استان مرکزی

اراک- معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری مرکزی گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به یکصد واحد فناور و دانش بنیان استان طی سال گذشته پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد کریم‌الدینی مکی‌آبادی  پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعداد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان مرکزی طی ۲ سال اخیر به ۱۹۱عدد رسیده است اظهار داشت: پیش از این استان مرکزی دارای ۱۱۶ مورد پارک فناوری بوده است.

کریم الدینی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به یکصد واحد دانش بنیان استان مرکزی طی سال گذشته پرداخت شده است افزود: ارائه بسته‌های آموزشی، معافیت‌های مالیاتی، عوارض گمرکی بر اساس ماده ۹ قانون حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان، آزمایشگاهی، کارگاه‌های شبکه‌سازی و پرداخت تسهیلات ویژه با نرخ بهره اندک از جمله حمایت هایی بوده است که پارک علم و فناوری استان از واحدهای فناور کرده است.

وی در خصوص مکان استقرار پارک های علم و فناوری استان عنوان داشت: ۱۸ واحد دانش‌بنیان استان در مجموعه پارک علم و فناوری استان مستقر است و بقیه در شهرک‌ها و نواحی مختلف استان فعالیت می‌کنند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر استان دارای ۸۲ واحد فناوری دانش بنیان است، گفت: ۵۱ واحد فناور از پارک علم و فناوری در دو سال اخیر رتبه دانش‌بنیان دریافت کرده اند.

کد خبر: ۱۱٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha