۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی

خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی

قطعات الکترونیکی مثل آی سی، ماژول، انواع باتری، دیود و ترانزیستور و غیره همگی از اقلام حیاتی و ضروری هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند.

به گزارش بازار، قطعات الکترونیکی مثل آی سی، ماژول، انواع باتری، دیود و ترانزیستور و غیره همگی از اقلام حیاتی و ضروری هستند که در صنایع مختلف کاربرد دارند. در دسترس بودن قطعات الکترونیکی با کیفیت باعث رشد یک کشور می شود و به همین دلیل واردات قطعات الکترونیکی برای هر کشوری از جمله ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب شرایط خرید قطعات الکترونیکی از چین و دبی و نکاتی را که باید در خصوص بازرگانی قطعات الکترونیکی از چین و دبی بدانید را مرور خواهیم کرد.

بازرگانی قطعات الکترونیکی

بازرگانی قطعات الکترونیکی به تولیدکنندگان ایرانی این امکان را داده است تا بتوانند با قیمتی منصفانه، قطعات الکترونیکی با کیفیتی را به دست بیاورند. در این فرایند، شرکت های واسطه مثل شرکت eNabz کمک می کنند تا شهروندان ساکن ایران بتوانند به راحت ترین شکل ممکن سفارش خرید و واردات قطعات الکترونیکی را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن این قطعات را تحویل بگیرند.

شرکت نبض الکترونیک به واسطه سال ها فعالیت در زمینه واردات و خرید قطعات الکترونیکی از چین و دبی و همچنین فعالیت تخصصی در زمینه تجهیزات نورپردازی، سیستم های هوشمندسازی ساختمان، مشاوره و اجرای پروژه های مرتبط و فعالیت های دیگر، به شما تضمین می دهد که می تواند قطعات الکترونیکی مورد نیاز شما را با قیمت و کیفیت ایده آل تهیه کند.

همه این ها در کنار داشتن دفتر فعال و رسمی در شهر شنزن در کشور چین، باعث شده است تا eNabz گزینه ای مطمئن برای بازرگانی قطعات الکترونیک در کشور ایران باشد و نظر مثبت مشتریان خود را در طول سال ها جلب کند.

همچنین یکی از مزایای مهم استفاده از شرکت های بازرگانی معتبر و شناخته شده برای واردات قطعات الکترونیکی این است که این شرکت ها می توانند در تمام مراحل مربوط به گمرک و ترخیص کالا نیز به شما کمک کنند تا در این مراحل متحمل هیچگونه ضرر و مشکل پیش بینی نشده ای نشوید.

واردات قطعات الکترونیکی تحریم شده

همانطور که حتما می دانید، کشور ایران در حال حاضر گرفتار تحریم های گسترده ای است که کار واردات و صادرات را با مشکل مواجه کرده است. خرید قطعات الکترونیکی نیز شامل این تحریم ها می شود و بسیاری از شرکت های بین المللی از کار کردن با طرف ایرانی پرهیز می کنند. با این وجود خوشبختانه هنوز راه هایی برای واردات تجهیزات الکترونیکی تحریم شده به کشور وجود دارد و واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی یکی از کارآمد ترین راه ها برای این منظور است.

اگر چه همچنان امکان معامله مستقیم حتی با بعضی از تولیدکنندگان چینی وجود ندارد، اما شرکت نبض الکترونیک با استفاده از تیمی با تجربه و مسلط به مبادلات بین المللی، می تواند بدون هیچ مشکل و هزینه اضافه ای کار واردات قطعات الکترونیکی تحریم شده را انجام دهد. حتی اگر قصد خرید عمده قطعه از چین را داشته باشید، تنها کافی است سفارش خود را در eNabz ثبت کنید و پس از چند هفته تمامی اقلام سفارشی خود را تحویل بگیرید.

خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی

واردات قطعات الکترونیکی از دبی و چین

واردات قطعات الکترونیکی از دبی یکی دیگر از گزینه های محبوب برای ایرانی ها است. این محبوبیت علاوه بر نزدیکی دو کشور و سرعت بالای حمل و نقل کالا، کیفیت بالای محصولات وارد شده از دبی نیز می باشد. امروزه تنوع بالایی در بازار قطعات الکترونیکی در امارات وجود دارد که باعث شده تا هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت، این بازار بتواند به شکلی مطلوب پاسخ گوی تولیدکنندگان ایرانی باشد. از واردات ماژول عمده گرفته تا خرید قطعات کمیاب الکترونیکی، در هر صورت واردات قطعات الکترونیکی از دبی گزینه ای ایده آل است که نباید از آن غافل شوید.

علاوه بر دبی، گزینه دیگری که برای واردات قطعات الکترونیکی پیش رو دارید کشور چین است. کشور چین یکی از قطب های تولید قطعات الکترونیکی در جهان محسوب می شود و بسیاری از کمپانی های بین المللی نیز نیاز خود را از این راه تامین می کنند. کمپانی های خودروسازی، صنایع رباتیک، کارخانه های لوازم خانگی و غیره همگی از مشتری های ثابت چین برای واردات قطعات الکترونیکی هستند.

استفاده از خدمات شرکتی مثل شرکت بازرگانی eNabz که از تیمی متخصص و مجرب برای خرید و واردات قطعات الکترونیکی استفاده می کند، به شما اطمینان می دهد که قطعاتی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پول و سرمایه شما هدر نخواهد رفت.

واردات هوایی از چین و دبی

برای واردات قطعات الکترونیکی از دو کشور چین و دبی، راه هوایی سریع ترین گزینه در دسترس شما است. با واردات هوایی از چین و دبی، در مدت زمانی بین حدودا یک هفته تا چهار هفته می توانید قطعات سفارشی خود را تحویل بگیرید. البته اگر عجله دارید و می خواهید در اولین فرصت ممکن قطعات به دست شما برسند، می توانید با پرداخت کمی هزینه بیشتر، محموله را به شکل سفارشی پست کنید و زودتر از موعد معمول آن را به دست بیاورید.

واردات دریایی از چین و دبی

واردات دریایی از چین و دبی اگر چه نسبت به واردات هوایی کندتر انجام می شود، اما مزایای خاصی دارد که باعث می شود خیلی از تولیدکنندگان این روش را ترجیح بدهند. مهم ترین مزیت واردات دریایی از چین و دبی، هزینه کمتر این روش نسبت به واردات هوایی است.

به خصوص اگر قصد خرید عمده قطعه از چین را دارید و حجم سفارش شما بسیار زیاد است، استفاده از راه واردات دریایی از چین می تواند تا حد زیادی هزینه نقل و انتقال را برای شما کم کند. همچنین به دلیل فاصله نزدیک ایران و دبی، واردات دریایی از این کشور نیز علاوه بر قیمت پایین آن، با سرعت مطلوبی نیز انجام می شود و می تواند نیاز شما به قطعات الکترونیکی را در کوتاه ترین زمان برطرف کند.

خرید و واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی

هزینه واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی

این که هزینه یک سفارش برای واردات قطعات الکترونیکی چقدر می شود، طبیعتا به راحتی قابل تخمین نیست. چرا که عوامل بسیار متنوعی در این زمینه موثر هستند. از تعداد اقلام گرفته تا کیفیت مورد نظر و همچنین کمیاب بودن قطعات سفارشی، همگی بر هزینه واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی تاثیر می گذارند.

به عنوان مثال اگر قصد واردات ماژول عمده را داشته باشید، چندین شرکت و برند مختلف در چین و دبی این قطعه را تولید می کنند و این که کدام یک از این شرکت ها پاسخگوی نیاز شما خواهند بود، به طور مستقیم بر هزینه نهایی شما اثر می گذارند.

در کنار این ها، هزینه های ثابتی مثل هزینه های حمل و نقل کالا از چین و دبی به ایران، هزینه های مربوط به گمرک و ترخیص کالا، هزینه های بسته بندی و... را نیز باید در نظر بگیرید؛ بنابراین بهترین و مطمئن ترین راه برای آگاه شدن از هزینه های واردات قطعات الکترونیکی از چین و دبی و همچنین آشنایی با راه های واردات ارزان قطعه از چین و دبی، تماس با مشاورین شرکت بازرگانی نبض الکترونیک است.

شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود در این صفحه، به شکل رایگان از مشاوره متخصصین eNabz استفاده کنید و تخمین دقیقی از هزینه های سفارش احتمالی خود داشته باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافی است با شماره های ۹۱۰۱۵۶۱۶ ۰۲۱ و یا ۰۹۱۹۴۵۶۷۵۲۵ تماس حاصل فرمایید و یا به سایت https://enabz.net  مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۱۷٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha