۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
تدوین بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری در تبریز
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

تدوین بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری در تبریز

تبریز- حمزه زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تدوین بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر تبریز خبر داد.

احمد حمزه زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بررسی ظرفیت‌های گردشگری کلان‌شهر تبریز گفت: طی سال‌های اخیر به دنبال تسهیل روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شاهد مشارکت چشمگیر بخش خصوصی در این حوزه هستیم، بطوریکه طی یک سال اخیر، پروژه‌های فعال سرمایه‌گذاری در تبریز نسبت به سال‌های گذشته  افزایش قابل‌توجهی پیداکرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ضمن تأکید به اینکه لازمه توسعه زیرساخت‌های گردشگری تبریز، همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای شهری و استانی است، ادامه داد: ما نسبت به تعریف بسته‌های تشویقی سرمایه‌گذاری گردشگری اقدام خواهیم کرد تا با تسهیل این روند، شاهد سرمایه‌گذاری بیشتری توسط بخش خصوصی استان باشیم.

وی از احداث هتل با حجم سرمایه‌گذاری ۹۸ میلیارد تومان در تبریز خبر داد و گفت: این اداره کل حمایت های لازم را از سرمایه گذاران و بخش خصوصی می کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی همچنین از تصویب ۱۵ طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان خبر داد و گفت: همچنین ۲۹ موافقت اصولی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری طی سه ماهه دوم سال جاری در استان صادر شده است.

کد خبر: ۱۱۷٬۲۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha