۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
ضرورت استفاده از ظرفیت مدیران ریسک‌پذیر با رویکرد عدالت اجتماعی در شستا
نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت مدیران ریسک‌پذیر با رویکرد عدالت اجتماعی در شستا

بابایی کارنامی، نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، مولدسازی و استفاده از ظرفیت مدیران ریسک‌پذیر با رویکرد عدالت اجتماعی را راهکاری اساسی برای ارتقا سرمایه‌های شستا دانست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، با ارزیابی مثبت از رویکرد جدید شستا برای مولدسازی دارایی‌های غیرمولد این مجموعه، گفت: بی‌تردید یکی از راهکارهای اساسی برای ارتقاء شستا این است که دارایی غیرمولد آن را به دارایی‌های مولد تبدیل کنیم  تا بتوان ارزش افزوده آن را به نفع سهام دار اصلی کارگران و سازمان تامین اجتماعی افزایش داد.  

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده معتقدم برخلاف ادعای برخی مبنی بر اینکه شستا ورشکسته شده است و نمی‌تواند درآمد خوبی برای سازمان تامین اجتماعی داشته باشد این قابلیت را دارد که ظرفیت سرمایه گذاری و افزایش دارایی‌های خود را تا ۴ برابر وضعیت موجود ارتقا دهد.

وی تصریح کرد: ما باید بر اساس قابلیت‌های امروز شستا و امکاناتی که دارد در جهت افزایش سرمایه گذاری در این بخش اقدام کنیم، همچنین باید از ظرفیت مدیران نوگرا، خلاق با ایده‌های مثبت و ظرفیت‌های قانونی در کنار دولت و نهادهای عمومی غیر دولتی استفاده شود تا بتوان در پی آن یک ثروت بالایی برای کارگران و سازمان تامین اجتماعی خلق کرد.  

نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: بر اساس اظهارنظر یکی از کارشناسان سازمان تامین اجتماعی اگر دولت مبلغ ۲۵۰ هزار میلیاردی که تایید شده است را شبیه دارایی‌های شستا به طور کامل به سازمان تامین اجتماعی تحویل بدهد و همین دارایی توسط مدیران تحول گرا سرمایه‌گذاری شوند قطعا ضریب اطمینان قابلیت‌های سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت حقوق ها تا ۱۵ سال آینده افزایش می‌یابد.

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته اگر بخواهیم تنها با درجا زدن، وضعیت موجود را در رابطه با دارایی‌های شستا حفظ کنیم، هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد، بنابراین باید از ظرفیت مدیران ریسک‌پذیر با رویکرد عدالت اجتماعی در این مجموعه استفاده کنیم تا بتوان تحولی در آن در جهت افزایش دارایی‌هایش ایجاد کرد.

کد خبر: ۱۱۷٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha