۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
مشترکین پرمصرف گاز مشمول جریمه می‌شوند
وزیر نفت:

مشترکین پرمصرف گاز مشمول جریمه می‌شوند

اوجی، وزیر نفت با تأکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت گاز مطرح نیست، گفت: ۲۵ درصد مشترکین پرمصرف و بدمصرف گاز که نزدیک ۵۰ درصد گاز خانگی را مصرف می‌کنند، مشمول جریمه خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از شانا، جواد اوجی در حاشیه بازدید امروز (جمعه، ۲۱ آبان‌ماه) از مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد مشترکین گاز که در محدوده سقف الگوی مصرف، گاز مصرف می‌کنند، مطابق سال گذشته هزینه گاز را پرداخت می‌کنند، اما مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، قطعا جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد مشترکین پرمصرف گاز هم اکنون نزدیک به ۵۰ درصد مصرف گاز خانگی را به خود اختصاص داده‌اند، تأکید کرد: امسال هیچگونه افزایش قیمت گاز را نخواهیم داشت، اما قطعا مشترکین پرمصرف جریمه خواهند شد.

وزیر نفت میزان دمای رفاه در محل کار و خانه را حداکثر ۲۲ درجه بیان کرد و با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در مصرف گاز تصریح کرد: لازم است هموطنان با خاموش کردن وسایل گرمایشی به هنگام خروج از خانه و در ساعات حضور در محل کار و نیز استفاده از لباس گرم، نسبت به صرفه‌جویی در مصرف اقدام کنند.

کد خبر: ۱۱۷٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha