۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
همدان در حوزه صنایع مادر با چالش جدی مواجه است
دبیر کانون کارآفرینان استان همدان:

همدان در حوزه صنایع مادر با چالش جدی مواجه است

همدان - طاقتی، دبیر کانون کارآفرینان استان همدان بابیان اینکه همدان در حوزه صنایع مادر با چالش جدی مواجه است، گفت: همدان باید بر روی صنایع صادرات‌محور بیشتر تمرکز کند.

نصرت الله طاقتی احسن در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خوشبختانه همدان به لطف ثروت‌های انسانی در حوزه کارآفرینی در کشور جز نمادهای مثبت محسوب می‌شود، گفت: همدان در کارآفرینی کشوری صاحب کرسی است و قرار است موضوع شکل‌گیری سازمان نظام کارآفرینی که پیشنهاد استان بود دوباره مطرح شود.

دبیر کانون کارآفرینان استان همدان با اشاره به سخنان وزیر کار در مراسم هفته کارآفرینی گفت: دولت فعلی تصمیم گرفته برای برون‌رفت از چالش‌های اقتصادی موجود در زمینه کارآفرینی تمرکز کند و به نظر می‌آید اگر در این راه، از حرف به عمل برسد این روند تنها راه نجات خواهد بود.

طاقتی‌احسن به این نکته هم اشاره کرد که استان همدان در حوزه صنایع مادر با چالش مواجه است و گفت: باید روی صنایعی که صادرات‌محور هستند بیشتر تمرکز کنیم.

دبیر کانون کارآفرینان استان همدان عنوان کرد: در استان همدان خلأ حمایت از سرمایه‌گذار وجود دارد این در حالی است که سرمایه‌گذاران نیز کارآفرین هستند، اما سرمایه‌گذاری با توجه به شرایط موجود کشور با مشکلاتی مواجه است.

وی اضافه کرد: وجود موانع بسیار در مسیر کارآفرینی و مغفول ماندن  استعدادیابی  موجب می‌شود از اقتصاد پویایی برخوردار نباشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha